Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

[EVENT] Weer naar school!

donderdag 23/08/2012, 10:30
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
9 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Donderdag 23/08/2012, 10:30

Weer naar school

Helaas… ook in Clint City is de zomervakantie voorbij. De Academie van de Skeelz opent haar deuren voor een nieuw schooljaar en Caelus Cr neemt Elke leerling met een doordringende blik op. De nieuwelingen stappen bedeesd het indrukwekkende gebouw binnen. De oudgedienden wordt geen angst ingeboezemd door het hoofd van de Academie. Ze nemen de nieuwelingen bij de hand en helpen hen op weg.
Bij jij nieuw en kun je wel wat hulp van een ouwe getrouwe gebruiken? Of ken je het klappen van de zweep en kun je de nieuwelingen in Clint City helpen? Doe Dan mee aan het nieuwe Nederlandse stafevenement: Weer naar school

Voorwaarden voor inschrijving:
Inschrijving van 24 augustus t/m 2 september 2012.
Open voor niveaus < 30 en 30 t/m 60, minigame voor niveaus > 60.
Kosten voor deelname: 500 Clintz (voor de minigame hoef je je niet in te schrijven).
32 spelers worden op 3 september uitgeloot om mee te doen in het event: 16 spelers t/m niveau 29, 16 spelers van niveau 30 t/m 60 (op de dag van inschrijving, als je gedurende het event in niveau stijgt, is dat niet erg).
De spelers vormen koppels: een ‘laag’ niveau + een ‘hoog’ niveau

Niveaus 61 en hoger worden uitgenodigd om per fase geschikte presets in het Duitse deel van de opmerkingen te posten, om de spelers in het event, die van een lager niveau zijn en minder spelervaring hebben, te helpen. Ze kunnen daar in Elke fase een prijs mee winnen.
De presets moeten zijn voorzien (bij de preset) van een beschrijving. Tijdens de gehele duur van de fase kunnen andere spelers de presets uittesten (ook spelers die niet in het event spelen) en hun bevindingen erbij zetten. Aan het eind van Elke fase beoordelen de moderators van de NL community samen met de admin welke preset ze het geschiktst vinden voor het deckformaat van de fase.

Kalender:
Fase 1: van 3 t/m 10 september
Fase 2: van 10 t/m 17 september
Fase 3: van 17 t/m 24 september
Finale: van 24 september t/m 1 oktober

Weer naar school

2/9
-SL-Fundament - Master English
Donderdag 23/08/2012, 10:45

Geweldig event, nu ook een kans voor lagere levels.
En Dan kunnen de lvl 60+ nog eens prijz winnen .
Goed werk urban!
3/9
DUC Sven - Veteran English
Donderdag 23/08/2012, 12:51

Ik ga zeker meedoen want ik heb ik me laptop weer hoop dat ik ingeloot word :$$
4/9
DUC-pwnage - Titan - Dutch Urban Crew English
Donderdag 23/08/2012, 15:34

Dus als ik het goed lees hoef je alleen maar een preset te maken en er zelf niet mee te vechten?
5/9
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 23/08/2012, 21:01

@DUC-pwnage, voor niveaus 61 en hoger kun je inderdaad niet deelnemen aan de matches, omdat het event voor t/m niveau 60 is. Maar je kunt meedoen aan de minigame en een goed deck voor een bepaalde fase maken, en daar een duidelijke beschrijving bij geven, over het gebruik van dat deck. Als jouw preset als beste wordt gekozen, kun je daar een kaart mee winnen.
6/9
DUC-Chillende - Veteran English
Donderdag 23/08/2012, 23:18

Nice ik doe wel een x mee!
Wat houdt dat koppelsysteem nou helemaal in Dan ?

En wanneer komt nou een x een nieuwe collector ?
Kan iemand me dat vertellen
7/9
araktar12 - Hero Deutsch
Vrijdag 24/08/2012, 07:33

Doe zeker mee vind het echt leuk dat zo een inietatief wordt genomen
8/9
Vrijdag 24/08/2012, 09:35

Oefenen met decks, "bijles" krijgen van ervaren spelers... dat kan vanaf nu in de speciale huiswerkzaal bij dit event:
gewist

(gratis toegang voor alle NL spelers - ook degenen die niet meedoen aan Weer naar school - om te kunnen oefenen, decks uit te kunnen proberen en elkaar tips te kunnen geven)
9/9
Vrijdag 24/08/2012, 13:42

De inschrijvingen zijn vanochtend geopend en Weer naar school is nu al bijna vol!
Er is wel nog volop plaats voor mensen tot niveau 30.

Zit je dus nog onder niveau 30, neem Dan snel een kijkje!
Nog nooit meegedaan aan een event? Geen probleem! Dit is dé gelegenheid om te ervaren hoe leuk het is om in een event te spelen, je speelt samen met een ervaren speler, krijgt hulp bij het maken van een geschikt deck én maakt veel kans op een prijs (want prijzen in alle fasen).

Bovendien kun je je ook melden bij gewist als je nog even extra wilt oefenen of tips wilt van andere spelers.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals