Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Op zoek naar een gezellige gilde!

woensdag 03/10/2012, 00:05
king casper - Master Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
king casper - Master Deutsch - Woensdag 03/10/2012, 00:05

Hallo,

Ik Ben Casper King en heb dringend nood aan een gilde. Ben op hetm oment level 22 maar kan netjes spelen en tactiekjes heb ik ook snel door. Ik Ben sterk voor mn level, focus mij vooral op Bangers en de Fang Pi Clang. Maar ik gebruik andere clans. Deze kaartjes heb ik o.a. in het bezit:
- Kolos
- Blaaster Cr
-Tsubame

Hiernaast volgen er natuurlijk nog
Ik zoek vooral een gezellige gilde.
Stuur me een berichtje!

2/3
DUC Sven - Veteran English
Donderdag 18/10/2012, 18:08

De dutch urban crew is de gezelligste nederlandstalige gilde die er is met zijn 250 leden, je kan misschien eventjes op de wachtlijs staan maar met zo n verhaal denk ik niet dat t lang gaat duren, klik anders even op mijn naam Dan zie je welk gilde ik bedoel
3/3
sable17 - Senior English
Donderdag 08/11/2012, 14:04

Hoi king casper, ik Ben op zoek naar leden in de nederlandse legendes en Ben op zoek naar 4 leden die ervoor kunnen zorgen dat mijn gilde blijft bestaan dus als je wilt ga naar deze pagina en meldt je aan http://www.urban-rivals.com/guilds/guild/?id=0

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals