Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Je Collectors verkopen voor Credits… wat vind je daarvan?

donderdag 06/12/2012, 08:37
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
8 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Donderdag 06/12/2012, 08:37

Je Collectors verkopen tegen Credits… wat vind je daarvan?

We willen graag je mening weten over een optie waar we over denken. Voordat we verder gaan met de ontwikkelingen, willen we weten wat jullie ervan vinden.
Ik leg hieronder het idee uit. Daarna kun je reageren op het forum. We hebben ook een korte enquête gemaakt waarin je je mening over dit idee kunt aangeven, zelfs als je er niet op het forum over wilt praten.

De enquête vind je hier: http://www.surveygizmo.com/s3/1106653/

De bedoeling is om jullie in staat te stellen je Collectors te kunnen verkopen voor Credits. Je kunt ze natuurlijk nog altijd voor Clintz verkopen, maar daarnaast kun je een prijs in Credits bepalen, Kate zal daar een commissie over nemen, zoals over Clintz.
De verkoop voor Credits zal alleen beschikbaar zijn voor Collectors, niet voor personage die beschikbaar zijn in de winkel.

Waarom dit doen?
De belangrijkste reden is het gemakkelijker maken van de circulatie van Cr, en Dan vooral de duurste Cr’s. Er zijn tegenwoordig bijna geen spelers die de benodigde miljoenen Clintz neer kunnen tellen om een big Cr te kopen, de verkopers blijven op hun voorraad zitten en ze bezitten vaak al miljoenen Clintz en weten niet wat ze met nog 10 miljoen Clintz erbij moeten doen. Het motiveert hen waarschijnlijk om meer Cr’s op de markt te brengen als ze ze in Credits om kunnen zetten, want daarmee kunnen ze besparen op de uitgaven die ze doen in de game.
Daar tegenover staat dat het kopen voor Credits spelers die absoluut de big Cr’s willen hebben het gemakkelijker maakt voor deze spelers om ze ook echt te kopen, want anders moeten ze bergen packs kopen en handelen om meer Clintz te krijgen.

We hopen natuurlijk ook de verkopen op ebay (en andere sites) tegen te gaan, waarmee we bedrog en misbruik willen voorkomen. Maar dat is niet het belangrijkste doel van deze actie.

We hopen op je mening!

2/8
Cridler - Guru - Harbingers of Ares English
Donderdag 06/12/2012, 09:22

Ik twijfel....
3/8
Cridler - Guru - Harbingers of Ares English
Donderdag 06/12/2012, 09:22

Want ik weet niet hoeveel credits je Dan bv voor Noodile Cr kan krijgen
als dat er minder Dan 20 zijn pas ik zoiezo voor dit plan...
4/8
Scarrbartin - Guru - TrAitorzZz English
Donderdag 06/12/2012, 10:29

Hoeveel credits krijg je Dan per Cr. Bv Noodile Cr is veeel minder waard Dan Kiki Cr . Hoe wordt de waarde van clintz omgezet naar het aantal credits? Verder lijkt dit me een goed idee
5/8
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 06/12/2012, 10:51

@YazZzin, waarschijnlijk wel meer Dan 20 credits, hoor, en het aantal credits per Cr zal ook verschillen, omdat ze niet allemaal evenveel waard zijn.
Op het moment willen we kijken wat jullie van het idee vinden, en daarna wordt het uitgewerkt, als er genoeg belangstelling voor is.
6/8
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Donderdag 06/12/2012, 12:06

Momenteel is 1 credit gemiddeld 650 clintz. Als je dat Dan omrekent naar een BIG5 van ongeveer 10 Mio Dan zou dit betekenen; 15384 credits. Dit is mijn inziens veel te veel om zelf maar in de buurt te komen van een BIG 5.

Ik zou er de voorkeur aangeven om een nieuw pack te releasen, een collector pack. Hierin zit Dan zeker 1 collector. De prijsstelling en de kansen op BIG 5 is aan Boostr om te bepalen.
7/8
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 06/12/2012, 12:17

Ben hier voor de verandering eens tegen, meeste ideeën van de staf zijn wel een verbetering maar dit zal de game balans alleen maar verslechteren. Ik zie het nu al voor de dat ik lvl10 newbs tegen ga komen die gewoon 200 euro aan collectors hebben uitgegeven zonder dat ze enigszins een idee hebben wat ze doen.

Nou is het idee van RedRob het zeker waard om verder uit te zoeken. Wellicht is het mogelijk om er Dan ook een lvl grens aan te hangen, bijvoorbeeld alleen mensen van 50+ die dat pack kunnen kopen. (is ook een manier om die mensen meer bij de game betrokken te houden)

oh en er zit trouwens een tikfout ik de enquete bij de 3e optie van de 1e vraag: It's a bad idea, you have to change many things to male it interesting
8/8
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Vrijdag 07/12/2012, 14:19

Bedankt voor je reacties! Het onderwerp wordt gesloten, we hebben voldoende feedback gekregen en komen dadelijk met een nieuw voorstel.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals