Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Tegenaanval!

Tegenaanval!
vrijdag 13/04/2007, 12:36
mariaminette - Guru English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Tegenaanval!
mariaminette - Guru - Clint StaffEnglish - Vrijdag 13/04/2007, 12:36

De Junta Clan is terug om orde en discipline af te dwingen. De aankoms van de troepen word weer bijgewoond door de nieuwe leden Tank de warrior en Myke de gevechtspiloot. De orders zijn simpel: “Fight!” aan de Pussycats zijde, maakt de sexy stewardess Clara haar bijtreding, en ze is heel erg vijandelijk tegen over mannen, intussen voegt Allen de dans koning zich bij de Junkz Clan. Het is oorlog!
Al deze karakters zijn beschikbaar in New Blood, Action en Cool Attitude pakjes in de winkel.

2/3
Jolly Roger - Legend - De asskickers Deutsch
Donderdag 31/05/2007, 12:17

Wat een slordige vertaling.........."aankoms".......zinsconstructie van "de aakomst van de tropen wordt weer bijgewoond door de nieuwe....."........."aan"........"haar bijtreding"........zinsconstructie van "ze is heel er vijandelijk tegenover mannen"........."tegen over".........."dans koning".........

Door deze slordigheden zullen zeer weinig mensen de taal in het Nederlands instellen.........enkel diegenen die de andere talen niet machtig zijn.

Overal doorheen de Nederlandstalige site vind je deze slordigheden; ofwel slechte zinsconstructies, ofwel foute Nederlandse woorden, ofwel foutieve vertalingen, enz....

Heel jammer.
3/3
1f-eddy69 - Legend - Fairplay Deutsch
Woensdag 06/06/2007, 07:40

Ja ik weet het.
Ik heb al aangeboden om vertalingen te doen, maar heb hierop geen reactie gekregen.
Van echt storende vertalingen in de site kun je me een printscreen bezorgen en Dan geef ik dat door.
Eddy

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals