Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Moppen

Moppen
maandag 05/02/2007, 13:01
1f-Bauke - Hero Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
9 berichten
Moppen
1f-Bauke - Hero - chromosomeDeutsch - Maandag 05/02/2007, 13:01

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in éénn klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Een - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik Ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan uw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil u die mop nog altijd vertellen ?
" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt, "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen

2/9
1f-eddy69 - Legend - Fairplay Deutsch
Dinsdag 06/02/2007, 09:12

Er zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben:
1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk.
2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas, 's avonds Whiskas.
3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ...
De andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler?
3e poes : Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater
3/9
JustGoodNL - Master English
Maandag 12/02/2007, 18:02

Er zitten een Nederlander en een belg in de gevangenis ze zien onder zich een bewaker heen en weer lopen.
De Nederlander springt in de bossen en de bewaker rent er op af en roept: Wie is daar?
Zegt de Nederlander: Miauw.
De bewaker loopt weg en zegt vast en zeker een poes.
Daarna springt ook de Belg in de bossen.
De bewaker rent er op af en de Belg zegt.
Ik Ben ook een poes.
4/9
1f-eddy69 - Legend - Fairplay Deutsch
Maandag 12/02/2007, 20:34

We gaan er hier toch geen België - Nederland van maken zeker ?
5/9
JustGoodNL - Master English
Vrijdag 16/02/2007, 17:57

Lol
6/9
Kate - Urban Rivals Staff English
Donderdag 22/02/2007, 11:21

Saaaai
7/9
Perzeus - Senior English
Zaterdag 24/02/2007, 17:45

Uitspraken met gevolgen

Koppel in conversatie :
ZIJ: Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen?
HIJ: Nee. Natuurlijk niet!

ZIJ: Nee? Waarom? Hou je er niet van getrouwd te zijn?
HIJ: Jawel, ik hou ervan!

ZIJ: Dus, waarom zou je niet hertrouwen?
HIJ: OK, ok, ik zal wel hertrouwen als dat jou pleziert!...

ZIJ (droevig): Zou je hertrouwen?
HIJ: Euh ja?...

ZIJ: En zou je met haar in ons bed slapen?
HIJ: Waar zou je anders willen dat we slapen?

ZIJ: Zou je mijn foto's door de hare vervangen?
HIJ: Euh... ja, natuurlijk wel...

ZIJ: En zou ze met mijn auto rijden?
HIJ: Nee, ze kan niet rijden...

ZIJ: (stilte)
HIJ: Oh shit!
8/9
Maysi - Master Deutsch
Vrijdag 09/03/2007, 21:01

Zit er een bloedmooie meid tegenover een al wat oudere man in de tram. En die oude viezerik zit al een tijdje met een hongerige blik naar dat meisje te kijken. Op een gegeven moment is zij is het zat en zegt ze tegen die oude man:
"Voor 25 euro laat ik je zien waar ik aan mijn blinde darm geopereerd Ben."
Nou, die oude man weet niet hoe gauw die z%u2019n portemonee moet trekken en die geeft snel het geld. Zegt dat meisje:
"Als je nu naar links kijkt , Dan zie je het ziekenhuis waar ik geopereerd Ben."
9/9
Maysi - Master Deutsch
Vrijdag 09/03/2007, 21:08

Een blondje rijdt naar huis en komt in een verschrikkelijke hagelstorm terecht. De hagelbollen zijn zo groot als tennisballen en haar wagen raakt helemaal onder de deuken.
De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage. De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te trappen. Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de uitlaatpijp moet blazen, heel hard, en dat de deuken er zo automatisch uit zullen worden "geduwd".

Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt uit de wagen, gaat op haar knieën zitten en begint in de uitlaatklep te blazen. Er gebeurt niets. Dus begint ze wat harder te blazen, maar nog altijd gebeurt er niets.
Intussen komt haar vriendin, ook een blondje, langs en vraagt:
"Wat in hemelsnaam Ben jij aan het doen?!"

Het eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de uitlaatpijp te blazen om zo alle deuken uit de wagen te krijgen. De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit:
"Halloooooooo?!? Zou je Dan eerst niet de ramen dichtdoen?!"

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals