Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Vraag over spelen zonder toeval

zondag 08/05/2011, 12:17
Veteraan Vlam - Novice English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
Veteraan Vlam - Novice English - Zondag 08/05/2011, 12:17

Ik speel altijd zonder toeval omdat ik het het eerlijkst vind als degene met de meeste aanval wint.
Nu is mij onderhand een paar keer gebeurd dat mijn tegenstander en ik evenveel aanval hadden, ik vraag me nu dus af hoe word berekend wie er in zo'n situatie wint? Is dat gwn 50% kans of wat?

Aangezien ik de laatste 3x met gelijke aanval verloor begint dit me beetje te irriteren, en ik zie geen verband ofzo waarom ik telkens zou verliezen aangezien de schade ook even hoog was ect. De ene keer ging mijn poppetje eerst de andere keer zijne ect dus is het gwn random lijkt me?

2/2
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Zondag 08/05/2011, 18:33

Dit staat in de FAQ:

In geval van gelijke aanvallen in een zaal waar de toevalsfactor is ingeschakeld, wint de speler die het personage met het laagste niveau beheert. Als beide personages hetzelfde niveau hebben, Dan wint de speler die het aanvallen leidt.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals