Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Christmas Fan’art Contest

donderdag 08/12/2011, 11:08
Garg CR - Titan English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
26 berichten
Garg CR - Titan - UR Clan De GanadoresEnglish - Donderdag 08/12/2011, 11:08

Dit jaar gaat het er serieus aan toe op 25 december. Hij heeft geoefend, hij heeft niets aan het toeval overgelaten: de set antigif, een detector voor schoorstenen met een valstrik, de kogelvrije zak, de krachtremmer en een retro-verlichte kerstmuts. Hij zal er zijn en het zal naar kerstbomen ruiken!

Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten wordt er een groot Fan’art Contest georganiseerd. Hou je van tekenen en voel je je geroepen tot het kunstenaarsschap? Aarzel niet om mee te doen!
Je hebt tot 25 december om ons je tekening te sturen die als thema moet hebben: “De Kerstman doet Clint City aan.”
Hoe ga je te werk? Dat is heel gemakkelijk, lees de regels hieronder.

Regels:
Je tekening moet als thema “De Kerstman doet Clint City aan” hebben. Je tekening moet tenminste twee herkenbare personages van Urban Rivals bevatten die je zelf hebt nagetekend.
Je tekening moet een ontwerp van jezelf zijn. Samenstellingen van afbeeldingen die je niet zelf hebt ontworpen worden niet geaccepteerd.
Je kunt je tekening maken op papier (of karton, hout, papieren tafellaken, gewapend beton, een bord met puree enz.) en daarna scannen of ontwerpen op de computer. Hoe je het ook maakt, wat belangrijk is, dat is dat je het zelf hebt gemaakt en dat de jury het leuk vindt.
Je moet je ontwerp naar dit adres sturen: events-en@urban-rivals.com
Elk bericht dat niet de tekening, je pseudoniem op Urban Rivals en je spelers-ID bevat, wordt automatisch gediskwalificeerd.
Je bericht moet als titel “Christmas Fan’art Contest” hebben. Je moet je deelname voor 25 december 2011 om middernacht inzenden.

De resultaten worden op dinsdag 10 januari na besluit van de jury die bestaat uit jullie favoriete admins gepubliceerd. De mooiste inzendingen worden op Facebook gepubliceerd.

Dit zijn de prijzen:

1e prijs: een Wacom Intuos4 S
2e prijs: een Wacom Bamboo Pen & Touch
3e prijs: een Lao Cr
4e prijs: een Dragan Cr
5e prijs: een Kerozinn Cr
« Voorgaande123Volgende »

2/26
Pan the Eagle - Master - DUTCH 3V1L CLAN English
Donderdag 08/12/2011, 15:44

Wat is je spalers-ID?
3/26
DUC- boembats - Master English
Donderdag 08/12/2011, 17:38

Eerste! maar dat doet er niet toe.
geweldig ik Ben dol op tekenen maar heb geen scanner...
4/26
UR4L - Veteran English
Donderdag 08/12/2011, 18:35

Yes! Kan ik eindelijk mijn kerstman in de houding van John die Kolos noël doodschiet in mijn bord puree inzenden!
5/26
pxb116331_lex - Senior - pxb Guild English
Donderdag 08/12/2011, 19:09

Dat is tijd verspilling
6/26
hoigast - Veteran English
Donderdag 08/12/2011, 19:25

Ik wil meedoen
7/26
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 08/12/2011, 19:38

@UR4L, ik kijk nu al uit naar jouw bord puree

@boembats, scannen bij een vriend of op school/werk? Of foto maken ervan en die insturen? Ik zie UR4L z'n bord puree ook nog niet scannen eigenlijk
8/26
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 08/12/2011, 20:15

@Pan The Eagle: je spelers ID vind je door op je pseudoniem te klikken. Je komt Dan op je profielpagina.
Daar zie je helemaal links onderaan je PlayerID, dit nummer wordt bedoeld.
9/26
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Donderdag 08/12/2011, 20:52

@Joanne : Wat bedoeld die garg met Spelers-ID?
10/26
petervcaulil - Veteran - dutch la junta guild English
Donderdag 08/12/2011, 22:02

@TFS FireHorse als je op je pseudo klikt staat ie helemaal links onderaan

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals