Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Het swingt in Clint City!

vrijdag 29/06/2012, 11:01
Boing - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
5 berichten
Boing - Moderator - Clint StaffEnglish - Vrijdag 29/06/2012, 11:01

De avonden waarop Moses in Borgia's Palace speelt, zijn altijd uitzonderlijk: de volledige elite van Clint City verplaatst zich om naar hem te gaan luisteren, vooral als Jose Star ook wordt aangekondigd en hem begeleidt met zijn sentimentele stem. Het komt zelfs voor dat Daqun zich bij de show voegt en het hele gezelschap laat sidderen met zijn demonstratie van "sadocupunctuur", die tot gevolg heeft dat de aandacht wordt afgeleid zodat de leden van zijn troep jullie beurzen kunnen buitmaken. Er is niets beter Dan een lijfwacht als Ward hg om een dergelijk avondje zonder problemen door te komen...
Je vindt deze personages in de packs in de winkel

2/5
DUC Cyborg - Forum operator - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 29/06/2012, 13:01

Nice releases.
Moses: zeer interressante macht. Helaas min. 1 dus geen killer. Maar kan zonder belemmering een virtuele 7/6 zijn met -12 aanval min 8. En dat voor een 3*

Jose Star: Tja, Een mini Franki Hi. Maar denk wel een verbetering voor Uppers. Met Wendel als vrijwel enige bruikbare 2* kaart was er niet veel afwisseling te vinden, deze gaat daar verandering inbrengen denk ik

Ward hg: Aparte naam Een 2* en twijfel nog of ie wel bruikbaar gaat worden in ELO. Veel concurrentie; Cyb Lhia, C-Wing, Neloe, Fhtagn Ld, Butch. Zeker geen slechte kaart door zijn 8 kracht. Maar zijn macht is nu niet bepaald een ware ELO macht. En tegen Soa een zielige 1 schade. Ik moet het nog maar zien of deze een ELO voorkeur gaat krijgen. Ondanks dat mooie release

Daqun: Een 5* Freaks. Niet de meest gewilde clan als het aankomt op extended, maar zeker een leuke kaart. Zeker voor ELO! Want er zit veel dreiging. 8 kracht en vergif. 5 damage (ook redelijk voor een Freak). Dus tegenstander zal moeten gokken phillen of offert ie. Bij offering 3 levens erbij Een veelzijdige kaart. Ben benieuwd

Moses: 7,5/10
Jose Star: 7/10
Ward hg: 6,5/10
Daqun: 7,5/10
3/5
Jaronax - Veteran Deutsch
Vrijdag 29/06/2012, 17:09

4/5
Pheer lover - Hero - Niemand_Is_iemand English
Zaterdag 30/06/2012, 12:27

Ik had iever weer 1 ld kaart
5/5
0_AAR - Legend - E X C A L I B U R English
Zaterdag 30/06/2012, 15:49

Ik zeg:

Moses 7/10
Jose Star 9/10
Ward hg 6.5/10
Daqun 7/10

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals