Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Verkopen

Verkopen
woensdag 20/06/2007, 08:43
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
26 berichten
Verkopen
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 20/06/2007, 08:43

Veel spelers willen hun kaarten verkopen via veiling.
Dat mag maar enkele regels dienen gerespecteerd te worden :
- Als men een veiling start loopt men het risico dat de kaart te goedkoop verkocht wordt.
Het is Dan niet eerlijk om de veiling te annuleren als de gewenste prijs niet gehaald wordt, je bent "verplicht" om de kaart te verkopen aan de hoogste bieder.
- Indien je een begin- en einddatum wil voor je veiling moet dit vermeld worden in het eerste bericht dat je aanmaakt.
- Om zeker te zijn dat de veiling doorgaat kan diegene die de kaart veilt deze kaart aan een moderator of een vertrouwde speler verkopen aan 50 clintz. Na afloop van de veiling zal de moderator of de vertrouwde speler de verkoop verder afhandelen door de kaart te verkopen aan de winnaar, de verkoper verkoopt Dan een kleine kaart om de verkoopprijs te ontvangen (kaart wordt teruggegeven).
Zo wordt vermeden dat spelers eender wat kunnen doen.
- Om niet voor verrassingen te staan kan een minimum verkoopprijs opgegeven worden bij de start van de veiling.

Denk dus goed na alvorens een veiling te starten.
« Voorgaande123Volgende »

2/26
mnk84 - Senior Deutsch
Zaterdag 08/12/2007, 21:35

Hoe moet je Dan een spelerskaart verkopen. Als ik dat wil doen krijg ik de mededeling dat: om misbruik van openbare verkoop te voorkomen dat deze optie gedeactiveerd is.

dank bij voorbaat
3/26
Papagali - Titan English
Zondag 20/07/2008, 13:13

Prima idee.

Een ander ideetje: ik merk dat er talloze topics zijn onder "Verkoop, aankoop en ruilen". Zeer mooi allemaal maar 1 iets zit me toch dwars: 90% van de mensen die een kaart aanbieden nemen nooit de moeite om enerzijds hun aanbieding te updaten en anderzijds als alles verkocht/geruild is worden de topics niet afgesloten.

Het lijkt me relatief makkelijk om in eerste instantie een forumregel specifiek voor ruilen en verkoop in te lassen die posters verzoekt hun topics bij te houden.
Gezien het grote aantal moderators in UR kan het ook niet zo moeilijk zijn een echte forummaster te vinden die zich bezig houdt met het cleanen van het "Verkoop, aankoop en ruilen" forum.

Geloof me, er zullen wel meer spelers zijn naast mezelf die ondertussen een grondige afkeer hebben van weer maar eens te horen te krijgen dat de kaart al dagen/weken/maanden verkocht/geruild is, als je al een antwoord krijgt van de aanbieder...
4/26
Qsert - Master Deutsch
Zondag 07/09/2008, 10:42

Waar vind ik die veilingen eigenlijk trg?
5/26
koekhapper66 - Novice English
Vrijdag 24/07/2009, 19:38

Dat zou ik ook wel willen weten
6/26
Themaster2011 - Senior English
Zaterdag 29/08/2009, 17:08

Ja welke veilingen:S
7/26
jojelle - Senior English
Donderdag 08/10/2009, 17:31

Ik snap er geen biet meer van dus ik kan nu niks meer verkopen ???
8/26
destroyer976 - Veteran English
Maandag 28/12/2009, 12:15

Hoe moet je Dan veile?????
9/26
Artemis-BZ - Moderator - BrainZtorm English
Maandag 28/12/2009, 12:39

Veile is VERKOOP OP BOD? Then you have to use this format
[AUCT] + title
In a auction you MUST write :
A start price (be realistic an choose a proper one).
A deadline (date and time)
You could also indicate a (proper) reserve price.

Write a clear and accurate subject or we will have to refuse it.

Example :
My auction will end on monday = NO
My auction will end on 08/29/2008 - 20:30 = OK

We will REFUSE all subjects without tags.
10/26
Joost-cr - Senior English
Dinsdag 09/03/2010, 17:37

Ik heb een kaart verkocht maar er stond bij zon berichtje je hebt 9000 clintz te besteden en ik zie er maar 2620 en dat vind ik niet eerlijk want er zijn soms wat meer problemen met het spel

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals