Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

BELEDIGINGEN

BELEDIGINGEN
woensdag 20/06/2007, 09:17
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
8 berichten
BELEDIGINGEN
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 20/06/2007, 09:17

RESPECTEER ANDERE SPELERS

Om spelers die andere spelers beledigen te kunnen sanctioneren moeten we bewijzen hebben. Neem een printscreen en zend deze naar een moderator, wij doen Dan het nodige.

Wij hebben sinds enige vastgesteld dat er bepaalde spelers zijn die andere spelers proberen geband te krijgen door valse verklaringen af te leggen, daarom kunnen we geen enkele klacht aanvaarden zonder bewijs. Indien het om valse verklaringen gaat zal de auteur onmiddellijk en zonder pardon geband worden.

2/8
agent61 - Senior English
Zondag 18/04/2010, 14:13

dat is het
3/8
-2f-survivor - Senior English
Maandag 19/04/2010, 07:19

Hoe maak je een printscreen?
4/8
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Dinsdag 25/05/2010, 21:02

Op print screen sysrq drukken bij je toetsen bord recht boven link schuin boven de getalen
5/8
DUC-LAsT-HoPe - Hero English
Woensdag 26/05/2010, 19:29

Dan ga je naar paint, en plak je de printscreen, daar kan je bijvoorbeeld de tekst omsirkelen, of gewoon opslaan.
dn ga je naar tinypic.com, en upload je het.
Dan klik je op bewerken, en sla je het op.
klik Dan met je rechtermuisknop op de printscreen, en Dan eigenschappen.
kopier de link en plak het bijvoorbeeld hier
6/8
ali100125 - Master English
Woensdag 02/02/2011, 19:21

Waar kan ik klachten vinden?
7/8
DUC- Cas - Imperator English
Dinsdag 22/05/2012, 00:58

Het is dat ik weet hoe printscreen werkt want, met al het respect, jullie zijn echt de slechtste instructeurs.
8/8
Banned Player - Master English
Woensdag 27/06/2012, 22:44

Druk op de knop ''Prt Scr'' naast ''Insert'' bovenaan op je toetsenbord.
Dan ga je naar ''paint'' (wat gewoon op je computer hoort te staan en wat ik altijd gebruik), er kunnen natuurlijk ook nog andere programma's zijn die je kunt gebruiken, maar daar weet ik niks vanaf haha .
waneer je het programma hebt geopent, zie je links bovenaan in het beeld plakken, en voila. je hoeft hem Dan alleen nog maar op te slaan.
Ik hoop dat het helpt!

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals