Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

50/50

50/50
dinsdag 01/02/2011, 10:38
Fl0wn - Master English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
4 berichten
50/50
Fl0wn - Master - All Are WelcomeEnglish - Dinsdag 01/02/2011, 10:38

Ik verlies nu drie keer op rij 50/50 rondes. Tegen mensen die een hoger en lager level hebben en met kaarten met even veel sterren. Hoe is dit mogelijk. Kostte me 2 partijen in een toernooi!! Lekker hoor!!

Ideeen hierover??

Gr. Fl0wn

2/4
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 01/02/2011, 11:59

Ik neem aan dat je het hebt over een ronde waarin jij net zo veel aanval had als je tegenstander.
Wanneer je zo'n ronde hebt wordt er niet gekeken naar het level van je tegenstander.

Dit staat in de FAQ:
In geval van gelijke aanvallen in een zaal waar de toevalsfactor is ingeschakeld, wint de speler die het personage met het laagste niveau beheert. Als beide personages hetzelfde niveau hebben, Dan wint de speler die het aanvallen leidt.

Volgende keer eerst even zoeken voordat je een boos bericht op het forum post!
3/4
Fl0wn - Master - All Are Welcome English
Dinsdag 01/02/2011, 12:39

Oh, ik Ben niet boos hoor. Maar het verwonderde me wel. Bovendien "wint de speler die het personage met het laagste niveau beheert." bleek niet waar. En het was zonder toeval.

Maakt voor de rest niet uit, vroeg het me gewoon af

gr FLown
4/4
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Dinsdag 01/02/2011, 18:32

Gast Dan had hij gwn meer aanval

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals