Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Wijziging van het berekenen van gevechtspunten

woensdag 13/06/2012, 14:06
Boing - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
25 berichten
Boing - Moderator - Clint StaffEnglish - Woensdag 13/06/2012, 14:06

Met gevechtspunten kun je stijgen in niveau, maar ze zijn ook de kern van de Dagelijkse Toernooien, want het klassement is gebaseerd op het aantal gewonnen punten. We hebben besloten de wijze voor berekening van deze punten te vernieuwen en hem eenvoudiger te maken en minder afhankelijk van het aantal sterren van het deck en afhankelijker van de ontwikkeling en het resultaat van het gevecht. Je vindt alle details over de nieuwe berekeningswijze in de regels door hier te klikken. Deze wijziging gaat nu van kracht, met inbegrip van tijdens de DT.
« Voorgaande123Volgende »

2/25
DUC-Roland - Titan - Dutch Urban Crew English
Woensdag 13/06/2012, 14:08

Waar kan ik de precieze regels nalezen, ik zie nergens een link waar ik op kan klikken in je bericht?
3/25
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Woensdag 13/06/2012, 14:31

Dan moeten jullie dat wel aanpassen, er staat nog steeds de oude tekst van de berekening:
Bonus
- gespeelde ronden: voor Elke gespeelde ronde krijgt je 2 bonuspunten. Deze bonus wordt toegevoegd bij een overwinning, gelijkspel of nederlaag
- aantal sterren van de getrokken kaarten lager Dan die van je tegenstander: 3 punten als het verschil minder Dan 5 is, 5 punten als het verschil gelijk of hoger aan 5 is
- minstens 3 van de 4 ronden uit het gevecht gewonnen: 3 pnt.
- 4 van de 4 ronden gewonnen: 5 pnt.
- overwinning door KO: 3 pnt.
- overwinning met 13 of meer levenspunten aan het eind van de wedstrijd: 3 pnt.

hier staat nog steeds de tekst tussen dat een verschil van sterren ook punten opleverd,
of is dit niet wat er is veranderd? anders snap ik niet wat er nu veranderd is...
4/25
-I-Gistjerb - Moderator - holy inquisition English
Woensdag 13/06/2012, 15:22

Komt er ook nog een exacte beschrijving in de F.A.Q. van hoeveel pts je krijgt? zoals er bij het oude sterren systeem het geval was. ik vindt het namelijk wel relevant om te weten hoeveel pts het spelen en winnen van een bepaalde kaart oplevert.

jammer genoeg denk ik dat het minder relevant maken van het aantal sterren in een deck dat het gaat betekenen dat de DT hoofdzakelijk met 5 en 4 sterren gespeeld gaan worden. tenzij er een extended 25 zaal bijkomt. in het oude systeem leverde het namelijk meer punten op als je met een weinig sterrendeck tegen een oude T2 deck speelde. als dit verschil weg gehaald wordt
loont het niet meer en gaat de verscheidenheid verloren. maar dat zijn mijn "two cents".
5/25
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Woensdag 13/06/2012, 16:15

Dit zijn de precieze regels:
Puntentabel:
Nederlaag: 10 punten + uitsluitend bonus gespeelde ronden
Gelijkspel: 15 punten + uitsluitend bonus gespeelde ronden
Overwinning: 20 punten + alle bonussen
Als je opgeeft -20 punten, geen bonus

Bonus
- gespeelde ronden: voor Elke gespeelde ronde krijgt je 2 bonuspunten. Deze bonus wordt toegevoegd bij een overwinning, gelijkspel of nederlaag
- aantal sterren van de getrokken kaarten lager Dan die van je tegenstander: 3 punten als het verschil minder Dan 5 is, 5 punten als het verschil gelijk of hoger aan 5 is
- minstens 3 van de 4 ronden uit het gevecht gewonnen: 3 pnt.
- 4 van de 4 ronden gewonnen: 5 pnt.
- overwinning door KO: 3 pnt.
- overwinning met 13 of meer levenspunten aan het eind van de wedstrijd: 3 pnt.

Je vindt deze regels in de FAQ, door naar De game -> Spelmodi -> De Dagelijkse Toernooien te gaan.
6/25
Milenzio - Guru - TrAitorzZz English
Woensdag 13/06/2012, 16:20

Thanks Joannie

Erg duidelijk verhaal...op naar een DT!
7/25
Woensdag 13/06/2012, 16:43

Dus je krijgt nog wel meer punten als je minder sterren hebt Dan je tegenstander. hoe is dit anders Dan voorheen Dan? (behalve dat je iets meer punten krijgt bij gelijkspel)
8/25
-I-Gistjerb - Moderator - holy inquisition English
Woensdag 13/06/2012, 16:56

In de vorige telling ging het om de gevechten onderling. een 3* die won van een 4* kreeg 4pts en als een 3* won van een 5* kreeg hij 5 pts. een 4* die won van een kaart met minder sterren kreeg maar 2 pts en een 5* kon tegen kaarten met 1* of 2* zelfs maar 1 punt verdienen.

nu gaat het echter om het totaal aantal sterren. heb je in totaal tot 4 sterren minder = 3 pts en bij 5 of meer sterren minder in totaal = 5 pts

deze bonus krijg je alleen als je wint. het vorige systeem bepaalde het je punten in het algeheel, samen winst/draw/loss
9/25
DUC-Paul - Master - Dutch Urban Crew English
Woensdag 13/06/2012, 17:03

En tellen deze puntnen gwn mee als gevechtsputnen?
10/25
Woensdag 13/06/2012, 18:14

Ja ok dat snap ik gistjerb, maar uit de originele post leek het of ze die bonus er in z'n geheel uit hadden gegooid

maar idd wel minder punten nu voor vechten met weinig sterren, vraag me beetje af waarom ze dat hebben gedaan...

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals