Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

De beat in je lijf

De beat in je lijf
vrijdag 13/07/2012, 11:08
Boing - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
6 berichten
De beat in je lijf
Boing - Moderator - Clint StaffEnglish - Vrijdag 13/07/2012, 11:08

Vanuit het rioolnet merkt Mok een enorm tumult op dat van de oppervlakte komt: Fizzle heeft alle geluidsbronnen die ze kon vinden tot leven gewekt met haar elektromagnetisch aangedreven handschoen en de stad is ondergedompeld in een overvloed van supersonische sounds. De sfeer is zo pakkend dat Beeboy het niet kon laten te gaan dansen, waarmee hij alle toeschouwers verbluft met Clash, Flashkick en Handspin moves en Shifou uitdaagt in een Breakdance battle. Neemt de oude meester de uitdaging aan of krijgt Beeboy zijn voet in z'n gezicht?
Je vindt deze personages in de packs in de winkel

2/6
Jaronax - Veteran Deutsch
Maandag 16/07/2012, 09:59

Goede release's
3/6
thekillerbeast - Senior English
Dinsdag 17/07/2012, 02:47

Hey admin wat moet ik doen als ik beroofd Ben van mijn kaarten en clintz en weet wie het heeft gedaan? ik hoop dat je me wil helpen ook al is dit geen report forum
4/6
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Dinsdag 17/07/2012, 15:21

@thekillerbeast, dat hoort hier idd niet thuis, maar Dan kun je de klantenservice schrijven (link onder het vraagteken rechts op het scherm) met bewijs (screens van PM's, verkoopgeschiedenis e.d.).
5/6
Dinsdag 17/07/2012, 22:17

Ok pms heb ik niet gehad maar me gesch kan ik wel doen van me beveiligdverkeer
6/6
Woensdag 18/07/2012, 13:30

Ok waar komen de screens testaan als ik ze maak want ik kan ze niet vinden op me computer

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals