Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

[EVENT] Legendaries NL

[EVENT] Legendaries NL
woensdag 17/08/2011, 14:05
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
8 berichten
[EVENT] Legendaries NL
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Woensdag 17/08/2011, 14:05

Legendaries NL

Deze zomer lanceren Dorian en zijn marketingteam met veel tamtam hun nieuwe televisiespel Legendaries NL.

Het opvallende principe is dat ze de sterren uit het verleden, de minder belangrijke mensen van de clans, degenen die vergeten zijn in Clint City, opnieuw op het podium willen laten komen, zodat zij over hun levens, hun teleurstellingen, hun verwachtingen en hun dromen kunnen vertellen.... Nou ja, het gaat er vooral om, om het publiek het genoegen te geven om te zien hoe ze elkaar vrolijk en goedgemutst toetakelen terwijl ze knabbelen van chips.

Alle plaatsen om aanwezig te zijn bij deze serie shows die bij een circus (al Dan niet Romeins) passen in het grote stadion van de All Stars zijn vanaf nu in de verkoop!

Je wordt vriendelijk uitgenodigd om deel te nemen aan het evenement dat het geschonden prestige van onze lieve Uppers weer een beetje kan opvijzelen (zelfs als deze uitzending volgens de Rescue, die een oproep tot een boycot hebben gedaan, gewoon een schandaal zonder naam is).

Het evenement Legendaries NL opent de deuren voor de spelers van een laag tot gemiddeld niveau en met een bescheiden verzameling. Kom deelnemen aan de festiviteiten vanaf 17-08 door je in te schrijven op de pagina van het evenement én via PM aan Joannie_nl.

Als je je inschrijft voor het evenement, verplicht je je om je gevechten eerlijk te spelen.
Elke speler die niet minstens een van zijn gevechten speelt, wordt verbannen van evenementen voor een duur die de organisator van het evenement bepaalt.
Vals spelen of een poging tot vals spelen zal zwaar worden gestraft.

Tot ziens bij Legendaries NL

2/8
FreshBerry - Guru English
Donderdag 18/08/2011, 13:14

Ik doe mee denk ik
3/8
BlackVEILEMO - Senior English
Donderdag 18/08/2011, 19:10

IK DOE MMEE
4/8
elton123super - Senior - nederlanders van holland English
Donderdag 18/08/2011, 22:29

Hoe moet ik mee doen
5/8
eagler12 - Imperator - -Under The Gun- Deutsch
Vrijdag 19/08/2011, 10:35

Ik doe mee
6/8
LoA gasmaker - Hero English
Vrijdag 19/08/2011, 11:22

Ik doe mee
7/8
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Vrijdag 19/08/2011, 15:20

Mooi als je mee wilt doen!
Om je in te schrijven, ga je naar deze pagina: Legendaries NL
Daar klik je bovenaan op de groene knop (bij Legendaries NL gaan).
Vervolgens stuur je een privébericht naar de organisator van het event met de tekst:
"Hallo, ik wil graag deelnemen aan de uitzending Legendaries, ik heb de regels goed gelezen."
Daarna word je geaccepteerd, als je tenminste Veteran, Hero of Guru bent en een niveau van 25 t/m 40 hebt.

Je kunt je nog inschrijven tot maandagmiddag, om 14 uur worden de groepen gevormd en beginnen de wedstrijden!
8/8
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Zondag 21/08/2011, 11:51

Let op, de inschrijvingen voor Legendaries NL sluiten morgen, vroeg in de middag.
Heb je je nog niet aangemeld en wil je wel meedoen? Schrijf je Dan snel in, er is nog plaats voor 2 spelers (of meer, voor zover we Dan gelijke groepen kunnen maken...).
Alleen voor Veteran, Hero of Guru en niveaus 25 t/m 40.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals