Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Import-Export

Import-Export
maandag 05/12/2011, 11:36
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
18 berichten
Import-Export
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Maandag 05/12/2011, 11:36

Na jaren van velerlei en gevarieerde handel besluit Edd zijn business uit te breiden en gaat op weg om nieuwe horizonnen te ontdekken. Blaaster vertrekt ook uit de stad, in de hoop een plek te vinden waar heel harde muziek beter wordt getolereerd. Je kunt erop rekenen dat je ze van tijd tot tijd nog eens langs zult zien komen, maar Clint City telt twee inwoners minder. Als je een appartement in de stad zoekt, kijk Dan snel bij de kleine advertenties op de Markt! Vanaf maandag 12 december 2011 zullen Edd en Blaaster niet meer verkrijgbaar zijn in de packs in de winkel. Spelers die ze al in hun bezit hebben, kunnen ze gewoon blijven gebruiken. De verkoop op de Markt van deze twee personages is geblokkeerd tot woensdagochtend 7 december.
« Voorgaande12Volgende »

2/18
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 12:03

Blaaster kan ik nog begrijpen, maar waarom edd?

en is het ook mogelijk dat er ooit wat kaarten ge de-CR'd worden?
3/18
DUC-UR4L - Hero - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 13:04

Arme blaaster Had eigenlijk Shann verwacht, dat is de enige perma-banned kaart van Bangers. En edd. Tsja edd... die had ik niet zien aankomen... eerder Zodiack want ze maken altijd de meest waardeloze cards cr
4/18
DUC-Blade - Imperator - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 13:26

Pffff ... Blaaster is juist zo'n vette card ..
5/18
DUC-uien2 - Hero - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 14:21

Gvd net blaaster verkocht
6/18
Milenzio - Guru - TrAitorzZz English
Maandag 05/12/2011, 14:36

Blaaster _o_
Zeer begrijpelijk, maar wanneer komt er een Vortex CR?
7/18
DUC-Paul - Veteran - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 14:52

Mee eens tinewenn, ik denk dat de prijs van edd ongeveer rond de prijs van Noodile Cr blijft
8/18
DUC-iDrag0n - Imperator - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 15:24

Ja want als ik niet meer kan kopen in de winkel kan je Dan nog wel ruilen tussen maandag en woensdag anders zijn ze fuking duur
9/18
hotshots999 - Titan - UNIQUE-NL English
Maandag 05/12/2011, 15:57

Mooi dat ze cr worden zoveel heb ik er nog niet en deze twee zijn een mooie aanvulling als cr
kreeg net 5 min geleden nog een Blaaster in een classic pack nr 2 maar had liever Bodenpower cr zien worden
logisch als je er 6 hebt
10/18
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Maandag 05/12/2011, 18:13

Edd is (denk ik) de beste 4* van Montana goede reden voor een cr.
en het gebeurt nooit dat een cr terug komt.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals