Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Let op: gemene pop

vrijdag 06/04/2012, 11:41
Boing - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
6 berichten
Boing - Legend - Clint StaffEnglish - Vrijdag 06/04/2012, 11:41

Je zou kunnen denken dat de situatie in Clint City verbetert: Sammy let erop de orde te handhaven zonder iemand te doden dankzij zijn tasers, Holly maakt lekker gebak voor haar vriendinnen en Aleister gebruikt zijn machten als medium om op discrete wijze de Sakrohm rijker te maken. Maar in de schaduw sluipt een kwaadaardig popje met de naam Cutey rond... Nee, het is nog altijd niet veilig op straat!
Je vindt deze personages in de packs in de winkel

2/6
MagicPeanut - Senior - Fair Immortals English
Vrijdag 06/04/2012, 12:30

Huh, sinds die nieuwe kaarten zijn gekomen kan ik mijn kaarten niet meer zien'
3/6
-MySkillz- - Senior English
Vrijdag 06/04/2012, 19:06

Ok nu ff serieus over de kaarten...

ik Ben positief tot zeer positief over alle nieuwe personages van vandaag
als ik een favo moest kiezen zou ik lang na moeten denken want Elke kaart is een goede aanvulling op de clan waarbij ze behoren.
4/6
Bart2341 - Senior English
Zondag 08/04/2012, 07:43

1 # Sammy
2 # Aleister
3 # Cutey
4 # Holly

Holly is te slap voor een vier weinig schade
maar wel veel kracht maar wat het moeilijker maakt is dat het moed is !
ik heb Sammy gekozen voor de vervanger van Havok
maar dit keer ga ik Sammy eerder Dan Havok kiezen
ik heb Aleister boven Cutey gekozen omdat Aleister is een goeie opvulling voor de Sakrohm
mensen denken huh opvulling voor Sakrohm ?
ja , Na Boh is veel te slecht die heeft een minimum van 3 dat is best hoog
al een deze kaart Dan geen - 3 schade maar deze heeft wel twee keer lager minimum
Nimestiec valt mij niet echt een kaart om in een deck te doen oke misschien wel goeie bluf als je Dan wint Dan gaat er maar 2 af. en voor de mensen die nu denken bij Aleister gaat er maar 1 af
ja maar deze kaart is beter om mee uit te tellen bijv. met Jautya en Petra
en als de tegenstander weinig schade heeft Dan kun je dit makkelijk uit tellen daarom zag ik zoveel krachten in deze kaart
samen met Jautya en misschien nog Stella en Miss Stella
Cutey is misschien wel goed voor in een Nightmare deck maar deze heeft te weinig kracht zeven vind ik al te weinig 8 is wat je eigenlijk nodig hebt voor een deck behalve voor verlies kaarten die moeten van mij wel rond de 4/6 kracht hebben
maar stop zeker geen nawerking kaarten in je deck voor elo.Wacht.Waar waren we
o ja bij Cutey
zes kracht is te weinig en daar moet je veel mee pillen om de macht te gebruiken ik denk dat die gaat dalen tot de 2000
denk ik weet ik niet.
langste berichtje yuuooh !c
5/6
DUC-cool-jep - Veteran - Dutch Urban Crew Deutsch
Woensdag 11/04/2012, 15:44

Ik vindt Sammy de beste
^____________^
6/6
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Zondag 15/04/2012, 13:33

Bart omg? kenny heeft ook 6 kracht en die kost bij de 12k ofsow en Dan Cutey tot 2k?? gast Cutey kies ik boven kenny en ja je moet veel pillen maar je kan ook bluffen en hoezo verlies kaarten 4/6 kracht? ze moeten juist 7/8 kracht hebben om de tegenstander te laten zweten en waar door hun snel bluffen en als jij 2 dr op in zet kan je zo winnen dus wat jij zo zegt klopt niet helemaal

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals