offline 1f-eddy69 Colossus Fairplay
Woensdag 20/06/2007, 09:01

In geval van diefstal van een speler aanvaarden wij enkel klachten met de nodige bewijzen. Stuur uw klacht naar de technische ondersteuning via email naar het adres dat u onder "contacteer ons" vindt.
In geval van een valse verklaring zal de speler geblokkeerd worden of zelfs geband.

Wij vermelden nog eens dat dubbele rekeningen verboden zijn en ze zullen automatisch geband worden in geval van valsspelen of oplichting, en dit voor alle rekeningen van de speler.

Het ruilen van Allopass codes zijn niet onze verantwoordelijkheid en gaat enkel de betrokken spelers aan, het wordt niet getolereerd op dit forum en in geval van verlies zal geen code terugbetaald worden.

De verkoop van rekeningen is verboden op het forum. Indien een speler toch zijn rekening tracht te verkopen op het forum zal deze speler onmiddellijk en zonder pardon geband worden.
De verkoop van rekeningen valt onder de volledige verantwoordelijkheid van de betrokken partijen.

offline metaldrake Guru  
Donderdag 03/03/2011, 00:29

Ik heb via de speler zijn profiel onderaan "een misbruik melden van..." geprobeerd. Dan startte microsoft office outlook op en heb ik een mail gestuurd. Ik heb ook naar een admin van op dit forum een bericht gestuurd met de vraag waar ik dit kon melden, maar heb van beiden nog steeds geen antwoord gekregen.

Ja als je die persoon in het echt ook kent, dat vindt ik nog het ergst dat die dat zomaar doet. Misschien minder naïef zijn. smiley

offline ItZMe_Rt Imperator 2 Furious
Donderdag 03/03/2011, 15:45

Jongens als jullie goed lezen staat er bij berichten:Belangrijk! Geef NOOIT je wachtwoord aan een andere speler

Zelfs niet aan ADMIN'S/MOD'S

waarom ? admin's en mod's kunnen zowiezo op je acc zonder een ww dus dat is onzin dat ze een ww vragen smiley

Maar zowiezo nooit aan iemand je ww geven , THE NICKY dit is je eigen verantwoordelijkheid al ken je nem gewoon niet je ww geven want nu heb je net toch zelf gedaan smiley

Maar als je der nog iets tegen wilt doen moet je boven aan de pagina rechts naar de groene vraagteken >> neem contact met ons op >> dan klik je aan wat je probleem is , daarna geef je alle info wat er is gebeurd en je geeft ook de link van de speler en ook een screenshot van geschiedenis van verkopen enzo

Daaarna klik je aan dat het naar de nederlandse klantenservice moet , en verstuur je net

Je zult binnen enkele dagen een bericht krijgen op je hotmail smiley

Met wat er gaat gebeuren

offline DUC-The King Master  
Donderdag 03/03/2011, 16:45

Ikkepe alias jimbofun heeft me ook eens willen bedriegen.
Ik zou hem C Beast geven en daarna zou hij in ruil Dregn geven, maar ik kende hem al een beetje en ik rook het bedrog.

offline lmfao10 Novice  
Donderdag 10/03/2011, 18:18

@ k1ng pwn4ge dat gebeurt altijd bij mij en een keer verkocht ik een personage van 4k ofzow toen kreeg ik 1 coin

offline stephan050 Novice  
Zondag 17/04/2011, 14:05

Bij mijn oude acaunt wrren er heel veel gestolen zoals kollos en al mijn jungo ik had ijndelijk alle jungo en dan zijn ze op eens allemaal weg

offline modasardark Titan 2 Furious
Dinsdag 30/08/2011, 14:16

Hey gisteren weer een fransje gehad die mijn w8woord wou stelen zie onderstaand bericht! Ik neem aan dat UR admins dit figuur verwijderen!!

regaland => modasardark
regaland, Gisteren op 22:28

bonjour voici le site gratuit et officielle de urban rivals pour avoir 250 000 ctz (lisez pour toutes informations):https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGo3WVZyUG5wS0JROV9sa2NkTlBJUkE6MQ
--------------------------------------------------------------------------------

offline 55-emre-55 Senior  
Zaterdag 10/09/2011, 17:43

Bij ip ban kan je geen nieuwe account maken

offline Der Bane Imperator  
Vrijdag 30/09/2011, 12:50

Ik kijk even op mijn acc,
en heb 0 kaarten? ben nog wel titan en alles?
is dit een bug of ben ik bestolen?
Mvg Trinz.

offline Joannie_nl Colossus  
Vrijdag 30/09/2011, 13:47

TrinzLazz, we hebben vanochtend te maken gehad met een technisch probleem waardoor het leek alsof veel spelers ineens geen kaarten meer in hun verzameling hadden. Gelukkig is het probleem inmiddels verholpen en zou je je kaarten weer gewoon moeten kunnen zien in je verzameling.

offline DUC-uien1 Guru  
Zaterdag 05/11/2011, 20:44

Cheaten is zeilig

Het onderwerp beantwoorden

Clint City, night.