Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Ik kan dus egt niet spelen heh :/

vrijdag 09/07/2010, 15:40
Lunabass - Senior Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
6 berichten
Lunabass - Senior Deutsch - Vrijdag 09/07/2010, 15:40

Ok mijn probleem is zeer simpel

ik kan gewoon weg het spel niet spelen, in de zin van:

ik suck XP

ik maak constant verkeerde beslissingen, wat pillz en matchups betreft met welk deck ik ook speel (aan clintz heb ik voor de meeste decks geen problemen om ze te bouwen dus aan de decks zal het ook ni persé liggen)

ik speel nu mono Skeelz (decklists voor goede Skeelz zijn natuurlijk ook altijd welkom)

en als iemand me zou kunnen helpen met het spel fatsoenlijk te spelen, altijd welkom!

tips, links naar artikels etc noem maar op, ik kan het allemaal gebruiken, ik Ben wel nog maar lvl 16 maar dat wil voor mij niet persé iets zeggen

dank bij voorbaat!

2/6
dumpsterzombi - Senior English
Vrijdag 09/07/2010, 16:54

Ik kan je wel helpen ik Ben lvl 24 mijn kaarten:Vholt Azel, estald, Ghumbo, Glorg, kenny, Kolos,Vince en Nistarok

om je te helpen moet ik eerst een beeld hebben van je kaarten en hoeveel clintscredits hebt

ps stuur terug
3/6
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Woensdag 11/08/2010, 12:02

Al je personages hebben minimaal 5-6 schade nodig voor de KO, en wil je winnen ook minstens 7 kracht, alle machten zoals stop bonus en stop macht kan er ook voor zorgen dat je wint, mono Skeelz is dus niet zo'n goede keuze.

probeer eens:

clan+Ambre+GraksmxxT
4/6
DC_IAM_BLACK - Novice English
Woensdag 11/08/2010, 16:13

ja en neem een clan met een goeie bones voorbeeld: Bangers kracht 2+ Ulu Watu hetzelfde Sentinel 8+ aanval Montana 12aanval teg-
en zoaals -2f-aar zegt neem Ambre+ GraksmxxT
5/6
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Woensdag 11/08/2010, 19:38

Ik heb fans

dat mag ook wel met mn harde werk
6/6
Blizzzard x - Novice English
Zondag 15/08/2010, 12:53

Piranas En Nightmare Met SoB is altijd handig tegen kaarten die Collector noemt,.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals