Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Gelijkspel in aanval

Gelijkspel in aanval
vrijdag 27/08/2010, 20:24
DerNiek - Veteran English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Gelijkspel in aanval
DerNiek - Veteran English - Vrijdag 27/08/2010, 20:24

OK, als je in het woordenboek voor UR onder het kopje n00b zoekt zie je een foto van mij, dus vergeef me als ik echt te dom over kom.

Ik verlies aan de lopende band, maar dat is het probleem niet. Waar ik geen bal van snap is dat als twee kaarten met de zelfde aanval tegenover elkaar staan de mijne op 1 of andere manier altijd verliest.
Dus hoe werkt het als de aanval gelijk is? wordt er Dan random geloot welke kaart wint?

Bij voorbaat thx voor de hulp

2/3
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Vrijdag 27/08/2010, 22:08

Dit staat in de FAQ:

2.4. Wie wint in een zaal waar de factor van het toeval is ingeschakeld als de twee aanvallen hetzelfde zijn?

In geval van gelijke aanvallen in een zaal waar de toevalsfactor is ingeschakeld, wint de speler die het personage met het laagste niveau beheert. Als beide personages hetzelfde niveau hebben, Dan wint de speler die het aanvallen leidt.
3/3
DerNiek - Veteran English
Zondag 29/08/2010, 14:41

Thx!

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals