Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Bonus Vortex

Bonus Vortex
maandag 04/10/2010, 14:23
DerNiek - Veteran English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
Bonus Vortex
DerNiek - Veteran English - Maandag 04/10/2010, 14:23

Leuke clan, aardige kaarten, maar volgens mij is er iets mis met hun bonus:
Als ze verliezen zouden ze 2 van de 3 pills ingezet op de kaart terug moeten krijgen, afgerond naar het lagergelegen getal met een minimum van 1.
Dus als er geen pills worden ingezet krijgen ze er 1 terug, want 1*2/3 is 2/3, maar > minimaal 1.

Alles leuk en aardig, echter, ik heb ook vaak zat dat er 5 pills worden ingezet en ze er daarvan 4 terug krijgen. In mijn boekje is dat 4 van de 5 (80%) en niet 2 van de 3 (66,66%)...
5*2/3 is 3.33, dus dat zou 3 moeten worden, want het wordt naar beneden afgerond.
Ook bij andere hoeveelheden pills is het me opgevallen dat het niet helemaal klopt.
Ben ik de enige hierin of kan het zijn dat er echt iets niet in de haak is?

2/2
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Dinsdag 05/10/2010, 20:50

De Vortex bonus geeft je een steuntje in de rug, dus ronden ze de pillz altijd naar boven af

en als je er 4 terugkrijgt van de 5 Dan ronden ze je pillz dus naar boven af ipv naar beneden.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals