Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Red One Weekend - NL

Red One Weekend - NL
vrijdag 06/05/2011, 11:44
Raquella - Admin Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
6 berichten
Red One Weekend - NL
Raquella - Admin - Der innere KreisDeutsch - Vrijdag 06/05/2011, 11:44

Red One Weekend - NL

De Berzerk zijn er en ze zijn niet blij! Breng als je durft het weekend door in het Red One Motel om de aankomst van de nieuwe clan te vieren met dit evenement waarin het er absoluut hard aan toe gaat.

32 uitgelote spelers moeten 31 wedstrijden spelen in een enkele fase en in één winnende partij. Alleen de beste spelers zullen overleven en we zullen jullie allemaal zien worstelen met popcorn.

De inschrijvingen vinden plaats van de aanmaak van het evenement tot 16 uur. 32 uitgelote spelers, 1.000 Clintz voor inschrijving, minimaal niveau 25.

Vijf verplichte ELO-decks en slechts jouw handigheid om het er levend af te brengen zonder dat je een bijl in je rug krijgt.

De decks:

- RED ONE WEEKEND 1
- RED ONE WEEKEND 2
- RED ONE WEEKEND 3
- RED ONE WEEKEND 4
- RED ONE WEEKEND 5

We herinneren je eraan dat de spelers die zich inschrijven zonder dat ze minstens een van de verplichte decks in hun Verzameling hebben zullen worden geëlimineerd en zullen worden uitgesloten van alle evenementen
gedurende 30 dagen.

Je wint 3 punten per overwinning en een bonus van 1 punt als je je tegenstander KO slaat. Het is eenvoudig, heftig en je houdt zelfs nog tijd over om een drankje te halen bij de automaat nabij het hokje van Norman.

De prijzen zijn ook heel erg boos geworden:

1e Thaumaturge Cr + 50 credits 2e Geuner Cr + 25 credits
3e De jackpot + 10 credits 4e Chikko Cr + 5 credits

Schrijf je in, vecht, en misschien zijn er enkelen die het overleven zonder rood te worden.
Of misschien ook niet!

Red One Weekend - NL

2/6
TrlF0rcE - Senior English
Vrijdag 06/05/2011, 17:42

Heb zin in
3/6
mike370nl - Senior English
Vrijdag 06/05/2011, 18:57

Zijn de bezerks nou tijdelijk!?
4/6
-Blackdog- - Master English
Zaterdag 07/05/2011, 15:15

Erg jammer dat kan ik niet betalen Dan moet ik mijn deck verkopen en Dan kom ik er nog net niet nog een stuk of 10/20 k
5/6
Xavier2704 - Legend English
Zaterdag 07/05/2011, 15:29

Jammer dat piranha en Jungo zijn uitgesloten
6/6
Mc Spikey - Senior Deutsch
Zaterdag 14/05/2011, 20:43

Lvl 25...
Dikke discriminatie

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals