De Vortex gaan over tot een nieuwe aanval op Clint City en daarvoor hebben ze Fhtagn laten komen, de heldhaftigste van hun vaandeldragers. Met zijn hulp is Dregn er zeker van zijn troepen te kunnen opzwepen. Slaag jij er, net als hen, in om je te onderscheiden op het slagveld? Weerklinken je namen bij die van de grootste helden van de Vortex?Fhtagn Ld is een legendarisch personage dat uitsluitend beschikbaar is door missies die bij hem horen uit te voeren. Om dit personage te verkrijgen, moet je zijn laatste missie vrijspelen voor 27 november.
Helaas... net als bij Gail Ld lijken de missies van Fhtagn vergrendeld te zijn. Als dat zo is, stuur Dan even een PM naar mij of een moderator, we maken de missies Dan voor je vrij.
waarom werkt de laatse missie (doe x schade) bij mij de helft van de keren niet, heb hier bij meerdere LD's last van gehad
deze submissie kan toch ook gewoon in training gedaan worden?
Kan iemand mij uitleggen hoe missie twee werkt? moet ik een personage (bijvoorbeeld Marty) 30 x laten verliezen, of mag ik ook 30 x met telkens een ander personage verliezen?
Rustig aan koala_nl! Maar je hebt wel gelijk natuurlijk "ïn naam van DUC" is niet echt toepasselijk in die context, denk dat Boembats iets bedoelt te zeggen wat wij niet helemaal vatten.
The Urban Rivals team is made by lovers of all kind of Collectibles Cards Games and Trading Cards Games like: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat and Might & Magic Duel of Champions.