Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Volg de vlag!

Volg de vlag!
vrijdag 28/10/2011, 11:22
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
16 berichten
Volg de vlag!
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Vrijdag 28/10/2011, 11:22

De Vortex gaan over tot een nieuwe aanval op Clint City en daarvoor hebben ze Fhtagn laten komen, de heldhaftigste van hun vaandeldragers. Met zijn hulp is Dregn er zeker van zijn troepen te kunnen opzwepen. Slaag jij er, net als hen, in om je te onderscheiden op het slagveld? Weerklinken je namen bij die van de grootste helden van de Vortex?Fhtagn Ld is een legendarisch personage dat uitsluitend beschikbaar is door missies die bij hem horen uit te voeren. Om dit personage te verkrijgen, moet je zijn laatste missie vrijspelen voor 27 november.
« Voorgaande12Volgende »

2/16
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Vrijdag 28/10/2011, 12:06

Helaas... net als bij Gail Ld lijken de missies van Fhtagn vergrendeld te zijn. Als dat zo is, stuur Dan even een PM naar mij of een moderator, we maken de missies Dan voor je vrij.
3/16
genpayne - Titan - Masters of Battle Deutsch
Vrijdag 28/10/2011, 13:10

Bij mij is die 1 missie vergrendeld staat daar, bij Fhtagn Ld

groetjes genpayne
4/16
DUC- boembats - Master English
Vrijdag 28/10/2011, 14:19

Haha eerste ALWEER in naam van de DUC zeg ik eerlijk, ik heb geen enkele Vortex maar vind de missies van de lds leuk om te doen. goed werk, UR!
5/16
DUC-uien2 - Hero - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 28/10/2011, 17:07

Maak alsjeblieft in junta ld
6/16
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 28/10/2011, 17:37

Deze keer werkt het bij mij wel.

waarom werkt de laatse missie (doe x schade) bij mij de helft van de keren niet, heb hier bij meerdere LD's last van gehad
deze submissie kan toch ook gewoon in training gedaan worden?
7/16
DuC - Jeroen - Senior English
Vrijdag 28/10/2011, 18:54

@DUC- boembats, heb jij hem?
Zoja, wat is zijn magt Ben ook bezig en op de helft van missie 2.

Kan iemand vertellen anders wat zijn machten, kracht etc. is?
8/16
DucDarkDemon - Hero - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 28/10/2011, 22:09

Hoezo in naam van dus effe serieus waar slaat dat op
9/16
DUC-Saint - Guru Deutsch
Zaterdag 29/10/2011, 15:08

Kan iemand mij uitleggen hoe missie twee werkt? moet ik een personage (bijvoorbeeld Marty) 30 x laten verliezen, of mag ik ook 30 x met telkens een ander personage verliezen?
10/16
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Zondag 30/10/2011, 00:07

Rustig aan koala_nl! Maar je hebt wel gelijk natuurlijk "ïn naam van DUC" is niet echt toepasselijk in die context, denk dat Boembats iets bedoelt te zeggen wat wij niet helemaal vatten.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals