Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Avondkleding

Avondkleding
vrijdag 09/03/2012, 11:27
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
6 berichten
Avondkleding
Orpheus - Legend - LOST in UrbanEnglish - Vrijdag 09/03/2012, 11:27

Een buitengewone modeshow, vandaag exclusief voor Clint TV. Er zijn dit seizoen rozeachtige tinten in de mode, zoals we zien bij het uniform van Lucy, het cybernetische evakostuum van Kersten of het rood op de witte jurk van Uma. Aan de draaitafels hebben jullie de avant-gardistische sound van Maazk herkend. Zijn kleding zal waarschijnlijk op een dag ook wel mode worden...Je vindt deze personages in de packs in de winkel

2/6
DUC-Hipzie - Hero English
Vrijdag 09/03/2012, 14:03

Eigenlijk niet echt van die kaarten waar je U tegen zegt
de beste is Dan nog Maazk vind ik. sterk en solide
Lucy komt daarna omdat de Pussycats wel een elo duwtje in de rug kunnen gebruken
Dan hebben we Uma, maar die vind ik want minder want ondanks de schade valt de aanval een beetje tegen en ze is ook niet echt een bluffer
en de hekkensluiter is Dan Kersten want 6 kracht zonder echte ondersteuning is gewoon te weinig voor een 4* en Dan heb je ook nog dat zwakke vergif:
3/6
-MySkillz- - Senior English
Vrijdag 09/03/2012, 15:43

Leuke kaarten weer^____^

mijn favo´s voor deze week zijn Lucy en Maazk
4/6
Nietingebruik - Senior English
Vrijdag 09/03/2012, 21:17

Mijn favo van deze week is(als ik er echt een moet kiezen)Maazk
5/6
Bart2341 - Senior English
Zaterdag 10/03/2012, 16:38

De beste voor elo zijn Lucy en umo,weinig sterren en goed.

Lucy mooie aanvulling voor de Pussycats want er zijn weinig goeie 2 * de enige voor mij zijn Ivana en Brittany en heel misschien Wanda maar deze kaart zou ik als eerste 2 * kiezen want die is best goed vergelijkbaar met Marlysa Cr en Flanagan.

Uma is goed met revanche 7/8 en kan nog wel afmaken tenminste beter als Ector en Sunder.
gwn goeie kaarten alleen Uma heeft te veel concurentie van Lola , Rudy , Kostner , Norman en misschien Jeffrey

Maazk is gwn niet zo goed te veel sterren slechte macht waar je niet veel aan hebt oke 8 kracht is niet slecht zou deze pakken na Haze
en wat Kersten betreft te weinig kracht en nog dat zwakke vergif maar wel veel schade deze kaart had 1 2 kracht meer gemoeten geen kaart voor elo beter Anibal of Methane en Draheera het zijn gwn slechte kaart Kersten.
6/6
duc-dino6tig - Veteran English
Zondag 11/03/2012, 10:33

Bart2341 wat je over Maazk zeg heb je nog ongelijk niet allen kaarten moeten goed zijn in elo
kijk eens goed naar Haze minder stabiel teggen stopmacht Dan Maazk

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals