Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Gilde V2 – Toevoeging van systeem voor kampioenen (ELO, Surv)

dinsdag 15/11/2011, 16:17
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Dinsdag 15/11/2011, 16:17

Dag allemaal,

Zoals beloofd hebben we een systeem voor de kampioenen van gilden ingesteld.
De oprichter van je gilde kan vanaf nu de kampioenen kiezen die het gilde vertegenwoordigen in de modi ELO en Survivor.

Opmerkingen:

• De klassementen beginnen vanaf volgende week maandag.
• Je moet minstens 4 kampioenen hebben bepaald voor zondag om middernacht (Parijse tijd) zodat je gilde kan worden geklasseerd in de komende week.
• Het hulpmiddel om de kampioenen te kiezen is toegankelijk voor de oprichter onder de tab “opties” van het gilde
• De kampioenen worden aangegeven boven de lijst met leden van het gilde.
• Als je je kampioenen niet wijzigt, worden ze van de ene op de andere week weer overgenomen.
• Er wordt een gelijksoortig systeem toegevoegd voor de DM en de Dagelijkse Toernooien wanneer we een oplossing hebben gevonden voor het berekenen van de score.

Aarzel niet als je andere vragen hebt!

2/7
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Woensdag 16/11/2011, 20:58

Het is best moeilijk om te zien misschien na een week een beter beeld
3/7
DUC B0SSie - Colossus - Dutch Urban Crew English
Woensdag 16/11/2011, 21:53

Tnx Joannie, ik denk dat ik een perfect systeem heb gevonden om dit bij te houden voor de DUC!
4/7
Donderdag 17/11/2011, 15:40

Joannie hoeveel kampioenen mag je maximaal aanwijzen en wat is de beste methode om dit te doen?
5/7
NeilTrollingz - Senior - The Immortals English
Donderdag 17/11/2011, 23:13

Kan je mij vertellen of het klopt dat per speler de ELO SCORE alleen wordt getoond als die hoger is Dan 1200?
Idem. Survivor type 1 en 2: Minimaal 5 overwinningen achter elkaar?

gr
C4Y-Neil
6/7
NeilTrollingz - Senior - The Immortals English
Donderdag 24/11/2011, 00:14

Allen,
Ik klikte toevallig onder de ELO balk en toen pas kwam er een dun lijntje waar ik wat op kon intikken.
Bijv. de 1e letters van een player die kan je Dan selecteren. Bij de surtvivor werkt dat ook.
Erg oudbollig opgezet, maar goed, als je het weet Dan werkt het in ieder geval.

Joannie,
Laat svp die HELP aanpassen en updaten. Ik mis nu de standen van vorige week, vinden mijn fanatieke UR players jammel.

Neil Out.
7/7
Dinsdag 29/11/2011, 22:31

Elo balk Neil??? Is niet oubollig hoor, is juist een erg vernuftig astukje Java/Ajax script dat de spelers oppakt uit de database, waardoor je die direct kan toevoegen aan je kampioenen van de volgende week.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals