Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Dappere strijders

Dappere strijders
vrijdag 02/12/2011, 12:07
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
8 berichten
Dappere strijders
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Vrijdag 02/12/2011, 12:07

Strijden heeft geen leeftijd in Clint City. Lorna is nog heel jong, maar bezit al geduchte machten. Heitachi is al jaren met Bō-training bezig en is er dé onbetwiste meester in geworden. En Dugan is een veteraan van duizend veldslagen en nog altijd geducht ondanks een paar kleine verwondingen. Ze zijn allemaal gelijk op het veld en hebben waarschijnlijk verzorging van Loretta nodig…Je vindt deze personages in de packs in de winkel

2/8
-SL-Fundament - Master English
Zaterdag 03/12/2011, 07:26

Alleen voor Junta's weer wat goeie kaarten..
3/8
DUC-cool-jep - Veteran - Dutch Urban Crew Deutsch
Zaterdag 03/12/2011, 18:44

Daar heb je gelijk in La Junta zijn de best vindt ik
4/8
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Zondag 04/12/2011, 16:29

Ik vindt de kaart voor de Skeelz het beste met de macht (mijn idee van een half jaar terug ) kopie: bonus. zou super (bijna onbetaalbaar denk ik) zijn als het kopie: macht was.
5/8
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 06/12/2011, 12:53

M2 zoro en ik weet nie maar de La Junta hebbe er best 1 zwakke bij vind ik Dan he hoge minium van macht (howel ik wel blij Ben dat La Junta een dr voor type 2 nu heeft) Loretta ook nutteloos de All Stars hebben al Jessie en Stacey en als het nodig is ook Miss Jessie de Skeelz hebben wel weer een goede bij bij het arsenaal van Skeelz met chiara Sandro Snowflake Praxie en jawel nu Lorna heb je weinig sterren in elo en tot slot Heitachi fijne kaart hebben fpc een stabiele kaart er bij messchien fijne combo met Tsubame en Kuei?

oordeel best goed als ik een percentage moet geven voor alles vind ik dat Lorna 40% verdient Heitachi 20% dungan 10% en Loretta 5% dus in totaal 75% en dat is best goed met dank aan Lorna

oordee
6/8
DUC-Hipzie - Hero - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 06/12/2011, 16:40

Ehm koala-nl ik Ben het hier niet helemaal mee eens

Dugan is helemaal niet slecht. ik kan 90% garantie geven dat hij jouw schade terug naar 4 bombardeert. -5 schade is erg veel om te slikken. en als Dugan wint, heb je maar liefst 9 schade. daardoor is hij veel gevaarlijker Dan Uranus of GraksmxxT omdat je 5 schade nog wel kan hebben. ik vind Dugan echt een meesterlijke kaart omdat je tegenstander niet weet wat hij met hem aan moet. winnen? 9 schade toegebracht. verliezen? - 5 schade tegenstander min 4.
7/8
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Woensdag 28/12/2011, 18:19

Hipzie dungan is niet zo stabiel als Lorna heb je btw wel dat minium gezien! en Dan hoezo gevaarlijker Dan Uranus en GraksmxxT dat klopt helemaal niet hun minium gaat tot 1 en hun hebben ook allebij -5 schade en ik weet heus wel wat ik met hem aan moet stop macht gooit heel zijn macht opzij waar in Lorna een voordeel heeft die 9 schade kan je ooks toppen door stop bonus of gewoon een dr ze konden beter een dr kaart hebben zoals Dwan wel 1 schade en dr minder maar haar minium gaat wel tot 1 dus wat je zecht klopt niet helemaal!
8/8
DUC-Hipzie - Hero - Dutch Urban Crew English
Donderdag 29/12/2011, 10:48

Ten eerste vraag ik me af waar je Lorna vanndaan haalt
enne je hebt gelijk dat dugans hoge minimum slecht is. maar als je nou tegen een Uranus of GraksmxxT staat is de vraag wat doe je Dan? nou ik zou niet veel inzetten want 5 schade kan je nog wel hebben. en ja, tegen een Kenny gebeurt er niks als je Dugan inzet. ik geeft toe dat Dugan waardeloos is in Elo. maar in t2 heb je veel meer schadebommen. dus Dan is het minimun niet zo erg meer. plus als Dugan wint heb je mooi 9 levenspunten kwijt. bij Uranus en GraksmxxT zijn het er maar 5

p.s. Heitachi maar 20%? serieus die kaart gaat hopelijk de FPC een beetje terugbrengen in elo

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals