Ik wil graag een goed deck samenstellen. maar hierbij is het probleem:
ik heb veel kaarten, veel goede ook, maar als ik moet gaan kijken naar bonusen heb ik niet genoeg van dezelfde clan. of moet ik veel heel goede weg doen.
wat is het beste deck dat ik met de voglende kaarten kan samenstellen
en nouja voor goed deck moet je soms op bonussen letten en heb je dus ook andere popetjes nodig die iets minder zijn. hier staan mijn andere personages
ps. de link van lelena doet het niet. maar als je op de markt Lena intypt Dan vind je haar wel. het is
een van de Nightmare, met 5 sterren, die ongeveer 2000 waart is nu, met 8 kracht, 3 schade,
als macht +1 levenspunten per schade, en als bonus: Stop Bonus tegenstander.
verder heb ik nog 17.000 ter besteding en ik kan Elke dag bijna wel via handel aan 2000 extra komen.
morgen kan ik zo nodig 20.000 hebben
nu vroeg ik mij dus af wat het beste deck is dat ik met deze personages kan maken.
alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvg, Fat Basterd.
ps nog een andere vraag (ook graag deze eerste beandwoord voor het onder werp mocht veranderen (al is dit huidig onderwerp wel ff belangrijker) )
kan iemand een lijstje maken met alle ko kaarten.
dat zijn dus kaarten die van zichzelf 9 schade hebben (bv 7 met 2 bonus of zo 9 of macht....) en met furi en Timber (of zonder )
The Urban Rivals team is made by lovers of all kind of Collectibles Cards Games and Trading Cards Games like: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat and Might & Magic Duel of Champions.