Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Probleem met inloggen na Iphone kennismaking

maandag 24/05/2010, 14:08
gamble me - Senior English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
gamble me - Senior English - Maandag 24/05/2010, 14:08

Hi,

heb via mijn Iphone gespeeld en inmiddels lvl 16 en tijd om wat changes en andere modes te spelen. Fantastisch spel overigens.

Maar op de Iphone kan ik geen extra game modi vinden (ELO / Survivor). Dus: op naar de pc.

Echter, hier kan ik mij niet registreren. Welliswaar wel onder mijn spelersid, maar niet met wachtwoord, want mijns inziens heb ik die nooit in hoeven vullen. Ook als ik dit wachtwoord laat versturen aan mijzelf (herinnering) Dan komt dit tot op heden nog nergens aan.

What to do?

Hoe kan ik mijn Iphone account spelen op de gewone pc?

Iemand idee of herkenbaar?

2/3
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Zaterdag 29/05/2010, 17:06

Vraag het aan een mod

En stuurt het in het engels naar ze wand je hebt helaas geen nederlandse mods dus zullen ze net niet begrijpen
3/3
D3ATHRUL3ZzZ - Titan - The Arcane Forest English
Maandag 31/05/2010, 20:31

Ik heb het ook op de iphone gespeeld als je daar in de speel hal bent moet je rechts boven in klikken op een vlakje met 4 pijlen ofzo Dan kom je bij een lijst met de type zalen en daar kan je wel je zall veranderen.
alleen ik snap inderdaad ook niet waarom je Dan niet meer op de pc kan....
en trouwens toen ik op de iphone speelde keek ik later op de pc ik had er niet eens 1 punt bij!

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals