Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Flash AS3 versie 1.1

Flash AS3 versie 1.1
vrijdag 04/02/2011, 18:08
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
Flash AS3 versie 1.1
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Vrijdag 04/02/2011, 18:08

Dag allemaal,

Net voor het weekend begint, hebben we de flash AS3 in de versie 1.1. bijgewerkt.
Nadat we deze als standaard hadden ingesteld in de plaats van de AS2, constateerden we nog veel problemen (die we helaas niet waren tegengekomen tijdens de bèta-periode).
We hebben er dus de afgelopen 2 weken aan gewerkt om die allemaal op te lossen…

De vernieuwingen in deze nieuwe versie zijn:

- Het eerste deel dat de downloads van de verschillende modules start, laadt sneller en geeft nauwkeurigere informatie over de voortgang.
- Talloze correcties aan de netwerk-engine (de bug van het geblokkeerde QB zou verdwenen moeten zijn).
- Optimalisering van het gebruikte geheugen (minder benodigd geheugen in je computer).
- Correctie van het lek van het geheugen (de game zou bij de 100e wedstrijd van een gamesessie net zo vloeiend moeten blijven als hij was bij de eerste).
- De kaarten die zijn ingezet zijn helemaal grijs gemaakt in de plaats van alleen een grijsachtige afbeelding (om ze beter te herkennen).
- Optimalisering van het netwerkverkeer voor het ophalen van verschillende missies & de staat van de game (minder lang wachten tijdens het laden).
- De AS3-game is momenteel compatibel met Flash Player 9 (en niet meer vanaf Flash 10).

Als jullie de AS3-versie maximaal zouden kunnen testen en ons zouden kunnen zeggen of het beter is, Dan zo ons dat enorm helpen (en ons ook behoorlijk opluchten)

Een goed weekend allemaal!

2/7
Jaronax - Veteran Deutsch
Maandag 28/02/2011, 16:33

De nieuwe kan ik niet spelen ik heb nog steeds die oude en die niuwe was zo leuk
3/7
E-TriplezZz-U - Legend - Harbingers of Ares English
Dinsdag 01/03/2011, 16:19

Ik zou het gaan proberen.
ik speelde altijd al met de oude flash player omdat ik deze veel simpeler vond de nieuwe was iets te Flashy en zaten veel onnodige animatie is.
4/7
5m0k3y - Novice English
Maandag 14/03/2011, 17:53

Zou je mij aub een prive berciht willen zenden met meer informatie over de nieuwe flash , ik wil hem graag downloaden maar heb de oude flash nog aanstaan deze is echt heel slecht ik wil graag de nieuwe flash zodat ik de pillen goed kan zien en me profiel voor dat je begint met kaarten ik heb de oude versie dus als je me kan helpen zend me Dan een bericht met hoe en waar ik de nieuwe kan downloaden bedankt..
5/7
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 15/03/2011, 00:44

Je hoeft denk ik niets te downloaden!
Wanneer je op het oranje "SPELEN!" klikt zie je een overzicht van alle zalen.
Dan zie je onder "NAAR DE ZAAL GAAN"
Weergavemodus:
Normaal, in een venster: Gemiddeld - Groot

Versie van de game:
Standaard - as3

Dan kan je bij Versie van de game kiezen voor as3, Dan zie je de betere versie.
Ik denk dat dit het probleem is en niet je Flash player.
Zo wel kan je een beter Flash player downloaden via http://www.adobe.com/products/flashplayer/
6/7
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Dinsdag 15/03/2011, 22:04

Deze nieuwe AS3-versie is ook compatibel met de oudere Flashplayer, je hoeft dus niet per se een nieuwe Flashplayer te downloaden. Je kunt wel op je profielpagina (daar kom je door op je pseudoniem te klikken) zien, onder je voorkeuren, tab externe toepassingen, of je inderdaad de nieuwe AS3-versie hebt, en daarna controleren zoals Powderfingers hierboven uitlegt of je die versie ook hebt gekozen en of je niet per ongeluk de standaardversie nog gebruikt...
Succes!
7/7
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 04/10/2011, 17:02

Vreemd kan er niet in (in die nieuwe) Dan staat er dat het laad nou er gebeurd nix >:I

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals