Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Wild at heart

Wild at heart
vrijdag 20/05/2011, 11:50
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
12 berichten
Wild at heart
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Vrijdag 20/05/2011, 11:50

Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Taylor en Lola wel! Vanaf het moment dat ze elkaar zagen, wisten ze dat ze gemaakt waren om samen te leven in de liefde voor Rock'n'Roll en avontuur. Ze wisten toen nog niet dat ze Berzerk zouden worden en dat ze zouden strijden aan de zijde van Melanie het kamermeisje en Gus de rattenbestrijder. Samen gaan ze bij de Berzerk die er al zijn en ze zijn klaar om hun tegenstanders te laten sidderen.Je vindt deze personages in de packs in de winkel
« Voorgaande12Volgende »

2/12
ld hunter - Senior English
Zaterdag 21/05/2011, 19:34

Yeeeg
3/12
monster-point - Titan - nederlanders van holland English
Zondag 22/05/2011, 10:51

Kunnen er de volgende keer weer nieuwe Skeelz of Vortex komen??? die Berzerk zijn een beetje slecht, ik heb liever een goede clan
4/12
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Zondag 22/05/2011, 19:30

2 bezerks
1 Skeelz
1 Vortex ;
dat moeten de volgende personages zijn !!!
Of
maar 1 bezerk
;
ik heb dezelfde mening als monster-point

Ik spaar ook Skeelz en Vortex
en wrm , zoveel bezerks
5/12
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Maandag 23/05/2011, 07:59

Wat ik me nu afvraag he waarom is er maar 1 nederlandse admin. en zeg zij dit soort berichten nooit (sorry geen belediging)
6/12
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Maandag 23/05/2011, 08:39

(}{)Zoro(}{), er is maar 1 NL admin omdat de NL community in vergelijking veel kleiner is Dan de Franse of de Engelse bijvoorbeeld en er dus voor de NL community veel minder werk is Dan voor sommige andere talen. Ik begrijp je berichtje overigens niet zo goed, welk soort berichten zou jij van een admin willen zien?
7/12
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Maandag 23/05/2011, 11:48

Aankondigingen van nieuwe( Ld) kaarten Enzo
8/12
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Maandag 23/05/2011, 13:01

Ah, ok! Helaas weten moderator/admin dat ook niet van te voren, en als er al iets bekend is, mag dat pas worden aangekondigd in de vorm van de nieuwsbrief / het bericht op het forum om de week... Dat bericht (met de nieuwsbrief) komt telkens voor alle talen, dus alle community's, op hetzelfde moment online en is voor iedereen hetzelfde...
9/12
ld hunter - Senior English
Maandag 23/05/2011, 15:50

Ik vind bezerk een goede clan en ik vind dat ze pas moeten stoppen tot ze 20 personages hebben
10/12
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Woensdag 25/05/2011, 20:13

Joannie , ook geen nederlandse of vlaamse illustrator
We staan zeker op een zwart boekje !!
Ps : Wie antwoordt er eigenlijk op die "neem contact met ons op "

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals