Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Beveiligd verkeer

Beveiligd verkeer
donderdag 26/05/2011, 14:36
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Beveiligd verkeer
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Donderdag 26/05/2011, 14:36

Dag allemaal,

We hebben een nieuw hulpmiddel weer de meesten van jullie blij mee zullen zijn : ) Er komt een einde aan diefstal, oplichterij, enz… tenminste, dat hopen we nu we vandaag een totaal nieuw systeem voor beveiligd verkeer uitgeven : )

Hoe werkt het?
Da’s heel eenvoudig:
Om een beveiligde ruil aan te maken met een speler, ga je naar het profiel van die speler waarop je de volgende optie vindt: “Een beveiligde ruil aanmaken”.
Je wordt daarmee doorgestuurd naar een pagina waarop je, via een interface die lijkt op die van de verzameling pro, personages OF Clintz kunt toevoegen.
Als je hebt bevestigd, wordt je voorstel naar de speler gestuurd en hij kan Dan op zijn beurt personages/Clintz naar je sturen. Op dat moment moet je Dan de ruil bevestigen.
Het is op elk moment mogelijk om de inhoud te wijzigen, maar voor Elke wijziging, wordt het voorstel opnieuw naar de speler gestuurd zodat hij de ruil kan accepteren.

Let op, als je een grote verzameling hebt, is het mogelijk dat het hulpmiddel minder vloeiend werkt Dan de verzameling pro, maar volgens onze testen werkt het wel goed en we zullen het beter maken als dat nodig is ; )
We hopen dat jullie allemaal tevreden zullen zijn over dit hulpmiddel.

2/3
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Zondag 12/06/2011, 21:38

Mijn computer gaat opeens heel raar doen Dan.. en het werkt niet goed

kan er wat verbeterd worden aan de snelheid ?
3/3
J M - Imperator English
Dinsdag 18/10/2011, 13:21

Het toevoegen van kaarten is veranderd. Hoe werkt het nu? Het lukt mij niet om kaarten "in te voegen''. Overigens vind ik het niet echt een verbetering....

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals