Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Nieuwe testversie van de game! Solomodus, chat, animaties...

dinsdag 05/07/2011, 10:28
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
27 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Dinsdag 05/07/2011, 10:28

Dag allemaal,

We hebben een nieuwe versie van de game online geplaatst.
Deze biedt veel, heel veel, nieuwe dingen. De belangrijkste daarvan zijn:

• Volledig herziene interface met onder andere integratie van de lijst met zalen.
• Nieuw systeem voor instant messaging (chat) dat voortdurend beschikbaar is, je kunt praten met je vrienden / je gilde terwijl je speelt. (let op, de nieuwe chat is gescheiden van de oude chat. Je kunt dus alleen praten met gebruikers van de nieuwe gameversie).
• Nieuwe animaties van "Finish Move" (bij de laatste ronde als de winnaar van de ronde de winnaar van het gevecht is) en verwijdering van de animaties "Sureshot" (bij Elke ronde als de aanval minstens 2x die van de tegenstander is).
• Nieuwe schermen voor het beheer van de ervaring met de mogelijkheid om xp aan de personages te geven, rechtstreeks aan het eind van het gevecht.
• Een SOLO-modus! Neem het op tegen de computer in een serie uitdagingen die steeds moeilijker wordt! (ter info, kunstmatige intelligentie speelt absoluut niet vals)

Hoewel we een maximaal aantal tests hebben uitgevoerd tijdens de ontwikkeling van deze versie, is het zeer waarschijnlijk dat er kleine bugs zijn blijven bestaan. Aarzel niet om ze ons door te geven via de klantenservice of bij dit onderwerp.

De SOLO-modus en de nieuwe chat zijn gebaseerd op technologieën die we voor de eerste keer gebruiken. De nieuwe versie wordt geleidelijk beschikbaar voor alle spelers zodat we eventuele problemen die zich voor kunnen doen in de gaten kunnen houden en kunnen corrigeren.

Om te beginnen hebben alleen spelers van niveau 45 en hoger er toegang toe. We verlagen deze grens geleidelijk aan zodat alle spelers snel kunnen profiteren van de nieuwe versie.
Als je er toegang toe hebt, zie je een kleine balk boven de lijst met zalen met een knop om over te gaan naar de nieuwe versie.

We hopen dat deze nieuwe versie jullie bevalt. We hebben de afgelopen maanden heel hard gewerkt en we zijn echt blij om jullie deze versie eindelijk te laten zien... we konden bijna niet wachten!

Het hele team.

ps: het lijkt alsof de kunstmatige intelligentie wel wat tijd nodig heeft om te spelen, we zijn er mee bezig.
« Voorgaande123Volgende »

2/27
0-B4ng - Veteran English
Dinsdag 05/07/2011, 12:02

Hallo alemaal.

Ik heb een probleem.
ik win met mijn kaart Shann met 9 pilz dat betekend 63 aanval
Maar mijn tegen stander bjorn lundegren die deed Lehane met 10 pilz en dat betekend 88 aanval met haar bonus.

En toen had ik weer die zelfde probleem.

Ik deed blaaster 8 pilz dat betekend 72 aanval met Ambre macht.
En de tegen stander bjorn lundegren die deed Kristin met 5 pilz dat is 35 aanval.

Ik hoop dat julie er wat aan doen want het is niet leuk zo.
3/27
DUC-UR4L - Hero - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 05/07/2011, 12:16

Hoezo mag alleen 45 plus het doen!?!?!
4/27
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 05/07/2011, 13:51

GE-B4ng, speel je wel zonder toeval? Misschien sta je op 'willekeurig'?

DUC-UR4L, het niveau is nu al gedaald tot 40 en gaat snel verder omlaag. Maar er zitten nog kleine bugs in deze versie, en die willen we goed in de gaten houden en snel oplossen. Daarom voeren we deze versie niet ineens voor iedereen in maar geleidelijk.
5/27
0-B4ng - Veteran English
Dinsdag 05/07/2011, 16:10

Ik heb het modus zoder toeval het gebeurd al leen bij die tegenstander
6/27
0-B4ng - Veteran English
Dinsdag 05/07/2011, 17:32

Hallo mensen.

Ik heb alle solo misies gedaan en het ging sucses hebben julie problemen joanie staan niet voor niks hier.
7/27
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Woensdag 06/07/2011, 11:12

Als jij en de andere tegenstander (solo) dezelfde aanval hebben ;
wint de computer altijd !!!!!!!!!
Dat is erg irritant !
8/27
Woensdag 06/07/2011, 11:20

Ik snap het, het is een soort Alpha versie...
9/27
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Woensdag 06/07/2011, 11:31

@ firehorse, dat is niet waar!

De regels zijn precies hetzelfde als tijdens gewone gevechten...
Ik heb in middels ook alle gevechten gedaan, was best te doen.
Alleen best jammer dat het bij sommige gevechten zo is dat jij een T1 deck moet hebben en zij een T2 deck hebben...
10/27
Woensdag 06/07/2011, 12:48

Wanneer wordt het beschikbaar voor level 28?
Zo te zien speelt FireHorse het ook al en hij is maar level 30...

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals