Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Wonder Kitty

Wonder Kitty
vrijdag 30/09/2011, 12:00
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
Wonder Kitty
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Vrijdag 30/09/2011, 12:00

Lois Ld is naar de Aarde gestuurd om de onderdrukte vrouwen te beschermen. Het was dus normaal dat ze naar Clint City kwam, het onverzettelijke domein van machogedrag en geweld, om de Pussycats te ondersteunen in hun strijd. Maar ondanks haar supermachten heeft ze je hulp nodig om haar missies tot een goed einde te brengen en tegelijkertijd haar geheime identiteit te bewaren.
Lois Ld is een legendarisch personage dat uitsluitend beschikbaar is door missies die bij haar horen uit te voeren. Om dit personage te verkrijgen, moet je haar laatste missie vrijspelen voor 30 oktober.

2/7
BrancuzZz - Titan - TrAitorzZz Deutsch
Vrijdag 30/09/2011, 19:16

JA nu kan ik eindelijk een goed mono elo deck maken zonder chiara erin te moeten doen
3/7
x Aphrodite x - Imperator English
Vrijdag 30/09/2011, 19:59

Eindelijk pussy cats en nu hopen next Nightmare Ld
4/7
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 01/10/2011, 13:52

Jha Nightmare Dan heb ik me Nightmare deck af (want kmoet nog alleen Dudley Ld)
5/7
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 01/10/2011, 13:55

En trouwens ik zou chiare houden die is 1 ster minder en heefd 2 kracht meer en die macht gaat bij haar tot 1 enige nadeel is zij heefd 4 schade maar kom op een 3 ster met 8 kracht en 6 schade ja... die word Dan zeker 100.000 waard!
6/7
x Aphrodite x - Imperator English
Maandag 03/10/2011, 20:46

Het zou mooi zijn om een Skeelz ld maar dat moet UR zelf beslissen.
7/7
DUCMickey2410 - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 06/10/2011, 12:53

Pff Nightmare, Dudley Ld is reeds 2x geweest dat zal nog een tijdje duren voordat deze weer aan de beurt is

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals