Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Help met mijn deck.

Help met mijn deck.
donderdag 22/04/2010, 19:15
Fat Basterd - Veteran English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
14 berichten
Help met mijn deck.
Fat Basterd - Veteran - Orde van Oranje-NassauEnglish - Donderdag 22/04/2010, 19:15

Wat is het beste deck dat ik kan maken (evt. extra kopen mogenlijk)
(ik moet meer lette op bonus)
alvast bedankt,

Gr, Fat Basterd

Alexei Allison Amelia Dan Randy El Gringo Robb Essie v.d. All Stars
Bennie Chlora Massiv MC Decay Sleam Vermyn N v.d. Bangers
Kinjo Lost Hog Sai San Sung Tsu v.d. Fang Pi Clang
Nanastasia Zoltan v.d. Freaks
Dolly Dr Saw Luba Strynge Vladimir Wardom v.d. GHEIST
Adler Buba Chill Greow Ronald Askai v.d. Jungo
Dreen Nobrodroid v.d. Junkz
Leo Mitch Myke Uxoh v.d. La Junta
Ashigaru Bridget Hugo Timber Vansaar v.d. Leader
Filomena Giovanni Griezzo Mort Bax Ricardo Simon v.d. Montana
Azel Estalt lelena Kolos Mojo Nistarok Oshitsune v.d. Nightmare
Greesh Kristin Sliman Trey v.d. Piranas
Noon Steevens Svelthlana v.d. Pussycats
Joana Wesley Lobo v.d. Rescue
Armand Lou Ratanah v.d. Roots
Sol Hona Thomson v.d. Sakrohm
John Zdrone v.d. Sentinel
Anton Milton caelus Dwan v.d. Skeelz
Coraille Jeff v.d. Ulu Watu
Beetenka Nellie v.d. Uppers

ps. de link van lelena doet het niet. maar als je op de markt Lena intypt Dan vind je haar wel. het is
een Nightmare, met 5 sterren, die ongeveer 2000 waart is nu, met 8 kracht, 3 schade,
als macht +1 levenspunten per schade, en als bonus: Stop Bonus tegenstander.

ik heb nog 2.500 clintz en ik kan bijna Elke dag met handel aan 2000 extra komen.
weet je toevoegingen meld ze.
duure kopen?, welke zal ik Dan verkopen?
deck nu:
http://www.urban-rivals.com/presets/?id_preset=1230764&list
.
« Voorgaande12Volgende »

2/14
Fat Basterd - Veteran - Orde van Oranje-Nassau English
Donderdag 22/04/2010, 20:52

Ik heb nu ook
Hystrix van de Jungo
3/14
Vrijdag 23/04/2010, 11:48

En Bragh heb ik nu ook van de Jungo
4/14
robbiek1 - Veteran - Orde van Oranje-Nassau English
Vrijdag 23/04/2010, 19:07

2e keer dat je zon onderwerp aanmaakt.
Morgen weer?
Je wou toch aan Jungo werken? Kijk gewoon een beetje rond in de presets en pas wat goede presets Dan gewoon aan aan welke kaarten je hebt/kan kopen. Als je Dan focust op een paar clans, kan je ook weer wat goede kaarten verkopen om Dan weer betere te krijgen voor die clans.
:-*
5/14
Vrijdag 23/04/2010, 22:20

XD was ik wel van plan om eerljikt e zijn lol nee hoor maar ik heb vandaag 20 verkopen gedaan en 20 aankopen dus 40 veranderingen of zo ook deze heeft veel verandereingen met de vorige want in deze heb ik 5 Jungo meer of zo en dat kan een deckverschil maken ook heb ik er een goede all sters bij en wat goede sceels
ik ga deze week Ongh nog kopen en Niva. Dan heb ik de beste van het Jungo deck

ja op dit momend zoek ik Jungo kaarten daar zie ik mogenlijkheden in. ook gedeltelijk omdat die cr kans hebben maar ook omdat die goed zijn om mee te vechten

maar het zou ook heel goed kunne ndat ik met een GHEIST Nightmare sceels of alstars deck ga werken (of zelfs roods ) of piranjas of Jungo

zie volgende bericht voor huidige personages.
ik ga Jungo sparen denk ik namenlijk . dus vandaar Jungo. maar dat wil niet zeggen dat ik dat voor andere deckaankopen laat gaan. ik wil voor dat ik dat ga doen eerst een goed deck samenstellen en het is nog nieteens voor 20 % zeker dat dat een Jungo deck word dus alles is nog mogenlijk.
ik heb gezocht in openbare presetes maar geen een kan ik maken met mijn huidige kaarten :S geloof me :S
ikging op populatritijd zoeken met Jungo alstars Nightmare en sceelts als clan en 2de clan allenmaal modus allenmaal en de rest ook allenmaal. en kon tot de 0 popularitijd zogoed als niks vinden :S

zie volgende bericht voor huidige deck
6/14
Vrijdag 23/04/2010, 22:20

Deck hulp gevraagt.
alvast bedankt, Fat Basterd.

ik heb nu 5972 clints maar ik zou wel aan veel meer kunnen komen dus kan nog wel 20.000 max uitgaven doen (Ongh kan ik bv kopen als dat slim is of wat anders..... Ongh koop ik volgende week waarschijnlijk zeker) mijn huidige popetjes:

ps de helft waar achter staat kan ik makkenlijk weer kopen is nog niet verkocht maar staat nog in de verkoop. maar ik zou ze allenmaal zo weer kunnen verkopen en Dan nog winst hebben gemaakt met de vorige verkoop ook want ik Ben een handelaar

Alexei Allison Amelia Dan Randy El Gringo Robb Essie v.d. All Stars
Bennie Chlora Massiv MC Decay Sleam Vermyn N v.d. Bangers
Sai San Sung Tsu v.d. Fang Pi Clang
Dolly Dr Saw Luba Strynge Vladimir Wardom v.d. GHEIST
Adler Buba Chill Greow Ronald Askai Bragh Hystrix Sylth v.d. Jungo
Nobrodroid v.d. Junkz
Ashigaru Bridget Hugo Timber Vansaar v.d. Leader
Filomena Giovanni Griezzo v.d. Montana
Azel Estalt lelena Kolos Mojo Nistarok Oshitsune v.d. Nightmare
Greesh Kristin v.d. Piranas
Lobo v.d. Rescue
Armand Lou Ratanah v.d. Roots
Sol Hona Thomson v.d. Sakrohm
Anton Milton Caelus Dwan v.d. Skeelz
Beetenka Nellie v.d. Uppers

nu vecht ik met
http://www.urban-rivals.com/presets/?id_preset=1235001
en gister vocht ik nog met
http://www.urban-rivals.com/presets/?id_preset=1230764&list

maar ik kan op alle manieren goed overweg maar ik kan gewoon niet kiezen XD

gebruik hem vooral voor type 2
en soms voor survivor (ook t2)
7/14
Smoking Tiger - Veteran English
Zaterdag 24/04/2010, 07:34

ik zal je eerlijk zegen dat al die links pijn aan me ogen doen en ik er amper naar heb gekeken

nu dat gezegd is raad ik aan een clan te sparen (dus compleet maken) en de rest laten voor wat het is.
De meeste clans zijn goed te doen met een Mono-deck en als je alles hebt van die clan can je het beste mono-deck maken voor die clan (in theorie).

Ik begon met pirana. (en met lang niet de kaarten of clints die jij nu hebt dus jij gaat het ''help ik kan niks doen tegen deze kaarten wat het duurste wat ik heb koste 600 clintz'' probleem niet hebben denk ik )
en toen ik Bloodh kreeg (kocht ze bijna in prijs order vanwege het clintz gebrek) begon alles een stuk makkelijk tegaan.
Toen ik die mooie Full had staan bij personages (en een super mono-Piranas deck had ) heb ik gekeken welke clan er goed bij zouw gaan en zo Ben ik gaan uitbreiden.

Ding is dat een maatje van me die net als jij niet een clan eerst full wilde hebben maar een goed deck maken nu nogsteets met (bijna) het zelfde deck zit omdat hij alleen kaarten koopt die een aan fulling erop kunnen zijn en dus kan die nooit echt van speel style wisselen
Wat ik nu wel kan omdat ik nu meerdere clans heb en niet lossen kaarten

Well dat was mijn 25 cent.
Kijk maar wat je ermee kan
8/14
-NRG- - Senior English
Zaterdag 24/04/2010, 09:11

Doe Jungo verkoop er een paar en Dan kun je Niva en Ongh kopen.
9/14
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Zaterdag 24/04/2010, 13:29

Mooi gezegd tiger!

Ik Ben eerst begonnen met een mono Montana deck met Hugo en die Ben ik gaan uitbreiden.
Het is vooral belangrijk dat je niet alleen voor kaarten gaat die erg sterk zijn, maar ook voor schade stoppers (damage reducers).
En het is erg handig om met kaarten te spelen die niet veel sterren hebben, want wanneer je wint met een deck met 4 3* kaarten krijg je veel meer punten Dan wanneer je wint met 4 5* kaarten.
Je hebt veel kaarten die je kan verkopen en daarmee een mooi deck maken.
Wat je Dan kan doen ik alleen kaarten kopen waarmee je ook wil gaan spelen.
Na een tijdje kan je er voor gaan kiezen om naar Montana met een andere clan te gaan spelen bijvorbeeld Uppers of Sakrohm.

Succes!
10/14
D3ATHRUL3ZzZ - Legend English
Zaterdag 24/04/2010, 20:39

http://www.urban-rivals.com/presets/?id_preset=1235112&list
ik speel momenteel met dit deck in type 1 is geen slecht deck ik heb er een aantal goede spelers mee verslagen!!

Iedereen die dit leest wil je aub op dit comentaar geven en ranken plzzzz

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals