Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Urban Rivals-strip in Frankrijk

dinsdag 21/12/2010, 16:32
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Dinsdag 21/12/2010, 16:32

Op 6 januari komt er een Urban Rivals-strip uit in Frankrijk.
Op het moment is deze niet beschikbaar in andere talen, maar we werken er momenteel aan om partners op internationaal niveau te vinden.

De Franse lezers vinden als beloning voor hun aankopen in Elke strip een kaart met een code waarmee ze, als deze op de site wordt geregistreerd, in voorpremière de volkomen nieuwe legendarische kaart met de held van de strip, Scott, kunnen verkrijgen.

Scott wordt overigens vrijgegeven bij een legendarische missie die begin 2011 beschikbaar zal zijn.

We zijn ons ervan bewust dat onze buitenlandse spelers zich benadeeld zouden kunnen voelen. Daarom hebben we besloten om een maand lang, vanaf 6 januari, wekelijks 20 unieke codes weg te geven waarmee het personage ook vrij wordt gegeven. Om er een te kunnen krijgen, moet je je klasseren bij de eerste 150 van de dagelijkse toernooien. Veel speelplezier!

2/3
FREAK LIKE ME - Senior English
Dinsdag 21/12/2010, 18:03

Racistisch in mijn ogen.
3/3
PriMinizZztA - Legend - TrAitorzZz English
Dinsdag 04/01/2011, 19:09

Kan wel iets tactischer aangepakt worden denk ik zo maar jah jongens meiden , UR is van oorsprong frans

zoals wij altijd op hollywood films moeten wachten liggen die amerikanen altijd te wachten op de nieuwe release van UR

dat scheelt zeg ik, Dan komen wij ook eens als eerste aan de beurt ,

in dit geval is het logisch maar minder fraai dat er een prerelease van Scott Ld is in Frankrijk

maar hij zal ook hier gewoon verschijnen uiteindelijk

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals