Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Ontwikkeling van de ELO-modus en nieuwe verboden personages

vrijdag 28/01/2011, 14:46
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
10 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Vrijdag 28/01/2011, 14:46

Vanaf 31 januari 2011 voegen de personages: Copper, Bridget, Rolph, Rowdy, Lou, Shann, Emeth en Oshitsune zich bij de lijst met personages die permanent zijn verboden door de staf in de ELO-modus.

Bij dezelfde gelegenheid starten we deze maand een paar experimenten in de ELO-modus:
de komende weken zal het niet langer mogelijk zijn om in deze modus te spelen met personages die deels zijn ontwikkeld.
Bovendien wordt het aantal levenspunten waar mee wordt gestart in de ELO-zaal vastgesteld op 15.
Als deze wijzigingen overtuigend blijken te zijn, kunnen ze definitief worden.

Jullie vragen ons al enige tijd om een meer strategische ELO-modus die minder afhankelijk is van kans (bij de trekking en wat pillz betreft).
De personages die nog in ontwikkeling zijn, leken ons te veel voordeel te verschaffen aan de spelers die ze zich aan konden schaffen. We hebben lang geaarzeld om ze te verbieden, om jullie niet sommige interessante en evenwichtige personages die deels zijn ontwikkeld te onthouden. Ze zijn echter, alles in aanmerking genomen, niet talrijk genoeg in vergelijking met de personages die de game laten ontwrichten. Van nu af aan moeten jullie personages dus op het maximum niveau zijn voordat jullie ze kunnen inzetten in ELO.
Wat de verhoging van het aantal levenspunten betreft, dit biedt de mogelijkheid een gemakkelijk 2-Shot te voorkomen en geeft dus minder houvast aan personages met veel schade. Deze hebben hun plek in de game, maar konden een partij te gemakkelijk laten zwichten in deze modus.
Op het ogenblik zijn dit nog maar testen. Aarzel niet om ons je indrukken door te geven op de forums, om tot een ELO-modus te komen die bevredigend is voor iedereen.

2/10
GustoNL - Veteran English
Vrijdag 28/01/2011, 15:34

Daar gaat mijn La Junta deck... :/
3/10
Lone-The King - Veteran Deutsch
Vrijdag 28/01/2011, 16:48

Zolang Askai geen eeuwige ban krijgt, is het voor mij zelfs beter!
4/10
-Meesters- - Colossus - E X C A L I B U R English
Vrijdag 28/01/2011, 17:40

Ok mooi verhaal Joannie, 15 levens bij Elo, wow, dat is even omschakelen, maar wel een leuke uitdaging, net wat je zegt de kans op Two Shot is bijna niet meer mogelijk.
Ik voel dat de Freaks er aan gaan komen als dit doorzet haha.
En wat betreft de nieuwe personages die 31 januari permanent verboden worden, kan ik wel een beetje mee leven, Jammer voor Rowdy, de rest is wel begrijpelijk.
5/10
E-TriplezZz-U - Titan - Elysium Aether English
Zondag 30/01/2011, 17:08

De 15 levens bieden inderdaad minder kans op KO's maar dit versterkt specifieke personages: Sigma, Dolly, Freaks clan, Jungo clan etc. hier Ben ik tevreden mee dat de niet al te populaire clans ook een goeie kans krijgen. Maar voor altijd de 15 levens in ELO modus Dan zeg ik nee. Ik zou het erg leuk vinden om Elke week een andere sfeer te geven in ELO om alle clans een kans te gunnen om optimaal gebruikt te worden. hiermee bedoel ik bijv. starten met meer pilz of juist minder pilz, het verbannen van 5* personages(tijdelijk). hoe meer variatie hoe beter zo stimuleer je verschillende strategieën.

de nieuwe permanent bans zijn begrijpelijk (Ben het helaas niet eens met Rowdy en Lou). ik denk dat het ook zou helpen om deck beperkingen te maken, Bijv.: maximaal 1 5-ster personage, minimaal 2 3-ster personage etc.
kan de staf hier iets mee ??
6/10
0-B4ng - Veteran English
Dinsdag 01/02/2011, 17:39

jammer daar gaat mijn deck
7/10
-Meesters- - Colossus - E X C A L I B U R English
Maandag 14/02/2011, 10:48

Zo te zien geen 15 levens deze week, maar 14 levens
8/10
Raquella - Admin - Der innere Kreis Deutsch
Maandag 14/02/2011, 11:01

Na twee weken ervaring met 15 levenspunten, zijn er interessante resultaten tevoorschijn gekomen, maar dit aantal lijkt te hoog. We stellen dus voor om het vanaf nu te proberen met een ELO-modus met 14 levenspunten. Het verbod van nog niet volledig ontwikkelde personages wordt voorlopig gehandhaafd.
Veel speelplezier allemaal
9/10
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Woensdag 23/02/2011, 00:18

Gelukkig heb je ook minder van de openbare present met niet volledig ontwikkelde kaarten
10/10
E-TriplezZz-U - Titan - Elysium Aether English
Woensdag 23/02/2011, 22:20

Ja niet volledig ontwikkelde personages brengen heel veel voordeel aan een deck en Ben het er mee eens dat deze niet meer misbruikt mag worden.
14 levens werkte een stuk beter voor mij heb er een nieuw record mee gehaald
alsnog vindt ik dat er weken met 12 levens weer terug moeten komen of er moeten snel goeie FPC personages uit worden gebracht omdat deze clan nog minder populair(bruikbaar) is geworden met dank aan de nieuwe Elo modus.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals