Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Verdiend pensioen

Verdiend pensioen
maandag 14/03/2011, 11:42
Raquella - Admin Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
4 berichten
Verdiend pensioen
Raquella - Admin - Der innere KreisDeutsch - Maandag 14/03/2011, 11:42

Al zolang Caelus de Academie van de Skeelz leidt, wordt hij door iedereen beschouwd als iemand die bij het meubilair hoort. De mededeling dat hij met pensioen gaat, was dus een grote verrassing voor zijn leerlingen en zijn collega's. Maar ze waren nog verbaasder toen ze hoorden dat hij had besloten zich te wijden aan zijn geheime passie: darts, met Robb, de onbetwiste meester van de discipline. In ruil zal deze laatste zich in gezelschap van de oude leerkracht van ongewone kunsten de grondbeginselen eigen maken van schrijven en lezen… Lange uren van scholing in het vooruitzicht voor onze twee veteranen!!

2/4
Raquella - Admin - Der innere Kreis Deutsch
Maandag 14/03/2011, 11:50

Vanaf maandag 21 maart 2011 zijn Robb en Caelus niet meer verkrijgbaar zijn in de packs in de winkel. Spelers die ze al in hun bezit hebben, kunnen ze gewoon blijven gebruiken. De verkoop op de markt van deze twee personages is geblokkeerd tot woensdagochtend 16 maart.
3/4
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 15/03/2011, 00:40

Caelus was best wel voorspelbaar...
Maar robb is voor mij wel een grote verrassing!
Ik hoop dat iedereen een paar te pakken heeft en dikke winst kan maken!
4/4
Lone-The King - Veteran Deutsch
Dinsdag 15/03/2011, 19:39

Caelus...
En ik had bijna genoeg clintz om hem te kopen...
Waarschijnlijk wordt hij een Cr als General Cr en DJ Korr Cr.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals