Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Voor vragen ivm het spel kun je mij contacteren

woensdag 10/01/2007, 10:13
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
89 berichten
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 10/01/2007, 10:13

Hallo,
Indien u vragen mocht hebben over Urban Rivals kun je mij contacteren en ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen
Eddy
« Voorgaande123456789Volgende »

2/89
Archer16 - Master - hel_owner Deutsch
Maandag 22/01/2007, 19:01

Hey eddy!
ik vroeg mij af kun je ook personages ruilen of zo om een beter deck te krijgen?
En hoe kun je meer mensen laten weten dat je een guild hebt?
3/89
1f-eddy69 - Legend - Fairplay Deutsch
Dinsdag 23/01/2007, 13:52

Je kan kaarten kopen op de markt, daar heb je Dan clintz voor nodig. Of je kan kaarten ruilen en dat doe je Dan via het forum.
Als een een guilde gemaakt hebt kun je dit laten weten of het forum, of je kan mensen ook een bericht sturen bv als je ze uitdaagt.
Eddy
4/89
manrob - Veteran - Vlaamse Top Deutsch
Woensdag 14/02/2007, 13:15

Ik heb al de spellen van Clint kunnen spelen. op een dag ging het plots niet meer. ik krijg altijd dezelfde melding. probeer het in een zone met dekking. maar ik heb niks veranderd. toch bizar.
nu net een jaar geleden probeer ik het opnieuw en weer hetzelfde probleem. toch spijtig want ik was al redelijk gevorderd. heeft iemand dit probleem ook en is er een oplossing voor.
5/89
Donderdag 15/02/2007, 14:14

Speel je met je telefoon, en zo ja met welke operator ?
6/89
Vrijdag 16/02/2007, 16:41

Ik speel met de gsm
base als operator
7/89
Vrijdag 16/02/2007, 18:06

Het lukte altijd maar sinds het armworstelspel en het basketspel erbij zijn gekomen wou ik dieook spelen. Dat ging niet. Toen wiste ik alle spelletjes en probeerde ik nog eens. en ze gingen allemaal niet meer. altijd de melding. probeer in een zone met dekking
8/89
Vrijdag 16/02/2007, 20:39

Jammer genoeg kan ik je enkel adviseren de instructies bij mobile versie te volgen.
Misschien heb je door de spelletjes te wissen bepaalde instellingen van de telefoon gewist en zou je misschien de instellingen van de operator terug kunnen installeren.
Als dat niet lukt stuur je best een mailtje naar de support (Engels of Frans is best).
9/89
Vrijdag 16/02/2007, 23:35

Ok, dat zal ik doen
10/89
maxio - Veteran English
Zondag 25/02/2007, 07:25

Heey eddy

ik had een vraagje:
Ik heb een Leader kaart genaamd Morphun (ik heb niet 2 Leader kaarten) bij de handleiding staat dat je 1 pilzz per ronde na de eerste ronde erbij krijgt. Alleen gebeurt dat niet bij mij. Hij zit trouwens in lvl 4

alvast bedankt

« Voorgaande123456789Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals