Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

[INTRO] Aangenaam kennis te maken!

zondag 20/05/2012, 14:57
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
5 berichten
Joannie_nl - Admin English - Zondag 20/05/2012, 14:57

Hallo allemaal !

Ben je nieuw in de stad of verblijf je al jaren in Clint City? Presenteer jezelf hier.

Wie Ben je? Wanneer kwam je aan in de stad? Hoor je bij een gilde en waarom koos je voor dit gilde? Wat zijn je lievelingsclans of personages. En irl… speel je nog andere games? Hou je van aardbeienijs met slagroom of eet je liever een hamburg?

Kortom: dit onderwerp is niet om spelers voor je gilde te werven, maar gewoon om elkaar beter te leren kennen (en misschien maak je er nog nieuwe vrienden bij ook). LET OP: geef geen persoonlijke gegevens zoals je adres, telefoonnummer, wachtwoord o.i.d.!

2/5
the-beer- - Senior English
Dinsdag 21/08/2012, 00:49

Hoi ik Ben the-beer- heb mijn eigen clan Dutch Downzzz lievelingsclan La Junta vanwege goeie bonus en goedkope maar toch sterke personages ik Ben ook fan van fang pi chang
3/5
wessti - Senior English
Maandag 17/09/2012, 17:06

Hoi ik Ben Wessti.
4/5
TheGamer1998 - Master English
Zaterdag 27/10/2012, 17:12

Hoi ik Ben TheGamer1998 en mijn gilde heet DutchMasters ( http://www.urban-rivals.com/guilds/guild/?id=0 )
5/5
Commander Cr - Imperator - Carte Blanche English
Maandag 17/08, 07:15

Aangenaam mensen ik Ben niet van belang, wel heb ik een suggestie voor de admins of moderators (hangt er vanaf wie er toegang heeft voor aanpassingen).

Ik zit soms een paar dagen heen en weer te mailen naar potentiële nieuwe leden om ze uit te leggen hoe ze zich kunnen aanmelden bij mijn of een ander gilde.

Ga naar de homepage van mijn of een ander gilde en klik op aanmelden, dat vertel ik ze.

Nieuwe leden vragen soms erbij hoe ze op de homepage van de gilde komen.

Waarom is het niet mogelijk om bij spelers die geen gilde hebben een uitnodiging te sturen om een gilde te betreden?
Voor spelers zonder gilde is het misschien ook fijn om verschillende uitnodigingen te bekijken en vergelijken om daarna de gilde te kiezen die het beste bij hen past.

Maar ik word vooral erg moe om steeds weer hetzelfde liedje te zingen.

Mijn bericht hoort hier niet, excuses ervoor, ik heb gezocht waar het wel kan maar dat weet ik echt niet.

Groetjes

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals