Vraagje over machten

Zondag 03/06/2012, 11:48

Hoe werken de machten van de kaarten nu ?
worden ze enkel geactiveerd als de kaarten winnen?
of zijn er uitzonderingen?

alvast bedankt

Annuleren
Dinsdag 05/06/2012, 20:32

@Robinlala, in de FAQ staat:
Een macht die op een kaart staat geschreven, is altijd actief, behalve als hij tegenover kaarten staat met een bonus of macht "Stop macht teg."
De machten worden soms geactiveerd op een kaart vanaf niveau 1, maar meestal worden ze pas geactiveerd als de kaart zijn maximale niveau heeft bereikt.
Het niveau waarbij de macht van een kaart wordt vrijgespeeld, staat in het kader van de macht van een kaart.
Er bestaan ook kaarten die geen macht hebben. Dit staat Dan ook in hetzelfde kader.
Voor sommige machten moet je eerst aan een bepaalde voorwaarde voldoen voordat ze worden geactiveerd.
Dat is bijvoorbeeld het geval voor de macht "Revanche": X" die alleen wordt geactiveerd als je de voorgaande ronde hebt verloren.

Meer info over de verschillende machten vind je in de FAQ (http://www.urban-rivals.com/help/) onder het kopje 'De Game / Machten en bonnussen'

Annuleren

Het onderwerp beantwoorden