offline 1f-eddy69 Colossus Fairplay
Woensdag 20/06/2007, 09:01

In geval van diefstal van een speler aanvaarden wij enkel klachten met de nodige bewijzen. Stuur uw klacht naar de technische ondersteuning via email naar het adres dat u onder "contacteer ons" vindt.
In geval van een valse verklaring zal de speler geblokkeerd worden of zelfs geband.

Wij vermelden nog eens dat dubbele rekeningen verboden zijn en ze zullen automatisch geband worden in geval van valsspelen of oplichting, en dit voor alle rekeningen van de speler.

Het ruilen van Allopass codes zijn niet onze verantwoordelijkheid en gaat enkel de betrokken spelers aan, het wordt niet getolereerd op dit forum en in geval van verlies zal geen code terugbetaald worden.

De verkoop van rekeningen is verboden op het forum. Indien een speler toch zijn rekening tracht te verkopen op het forum zal deze speler onmiddellijk en zonder pardon geband worden.
De verkoop van rekeningen valt onder de volledige verantwoordelijkheid van de betrokken partijen.

offline WL-RuftKonijn Imperator the warrior legends of urban
Woensdag 22/12/2010, 07:58

Heb je via pay-pal gekocht?? Dan moet je 4 tot 6 dagen wachtensmiley.
Eerst moeten zij met jou bank zover komen dat al het papier werk goed komt, zodat het uiteindelijk bij pay-pal komt. Dan moet Pay-pal met de klant, in dit geval de boekhouders van ur. Zodra zij dat binnen krijgen, krijg jij gelijk je credits.
Je moet het zo zien: een bedrijf verkoop jou iets, maar geeft te natuurlijk pas als ze betaald zijn XD.

Van daarsmiley. En nou maar hopen dat dit het wasXD.

offline MaxDead Senior THE...CATS
Maandag 10/01/2011, 20:05

NOOIT CHEATEN MENSEN IK HERHAAL NOOIT CHEATEN!!!!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

offline 0-B4ng Veteran  
Vrijdag 04/02/2011, 18:44

Als je steelt wat gebeurd er dansmiley

offline LoA gasmaker Veteran  
Woensdag 09/02/2011, 15:43

Een ban natuurlijk.

offline mercitior Guru de vlaamse urban spelers
Maandag 21/02/2011, 19:12

Niet cheaten het is dom

offline DUC-The King Master  
Maandag 21/02/2011, 20:00

Mensen, dit spel is interessant en leuk en nog een hele hoop andere dingen.
Dus waarom zou je valsspelen?

offline Jaronax Hero  
Zaterdag 26/02/2011, 18:20

Hoe doe ik een illustratiesmileysmiley

offline metaldrake Guru  
Dinsdag 01/03/2011, 23:07

Hey,

heb een vraagje...

iemand stuurt je een bericht waarin hij of zij beloofd een kaart voor een andere te ruilen met jou en vraagt om eerst jouw kaart aan hem of haar te verkopen voor 50 clintz en dat hij of zij daarna de beloofde kaart zal verkopen voor 50 clintz. Nadat je hem hebt verkocht, verkoopt de ander jou de beloofde kaart niet en reageert niet meer op je berichten. Heb je dan dikke pech of kun je je kaart nog terugeisen?

offline DUC-The King Master  
Woensdag 02/03/2011, 14:19

Dikke pech, vrees ik...
Je kan wel zijn naam doorgeven aan de moderators, zodat ze hem kunnen vatten.

offline SnickerzZz358 Imperator TrAitorzZz
Woensdag 02/03/2011, 19:46

METALDRAKE DAT HEB IK VORRGEHA MAAR BIJ MIJ IETSJE ANDERS IK MOEST MIJN WACHWOORD EN DREGN GEVEN EN DAN GAF HIJ ME JACKIE CR EN NU HEEFT HIJ BINAA HEEL MEN ACCOUNT LEEGGE HACKT EN HEB IK DE PERSONAGES NAAR DI PROFIEL OVERGZET VIN IK ECHT NIET LEUK WANT IK HEB VEEL GEL AAN DIT SPEL UITGEGEVEN IK KENDE HEM EN WEET ZIJN NAAM OP DIT SPEL KENDE HEM IN HET ECHT EN OMDAT HIJ DA GEDAAN HEEFT KOMT HIJ NIET MEER WAAR ELKAAR ALTIJD ZAGEN WAAR MOET IK DIT LATEN WETEN

Het onderwerp beantwoorden

Clint City, night.