Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Ontdek de voorgebouwde Decks in de winkel

donderdag 30/06/2011, 14:47
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
18 berichten
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Donderdag 30/06/2011, 14:47

9 extra en doeltreffende personages voor slechts 60 creditsMet deze 9 personages beschik je over twee verschillende Decks van elk 8 kaarten. Het eerste telt 25 sterren en is speelbaar in ELO en T1. Het tweede telt 28 sterren en is speelbaar in T2. Elk van deze Decks is natuurlijk ook speelbaar in de vrije modus.Natuurlijk kun je deze Decks wijzigen en verbeteren met je eigen kaarten. Als je echter net begint in de game, raden we je aan om te wachten tot je een paar wedstrijden met je Decks hebt gedaan voordat je begint ze te wijzigen.
« Voorgaande12Volgende »

2/18
C4YBlackrossy - Senior English
Donderdag 30/06/2011, 14:49

Vet cool die ga ik kopen!
3/18
DUC-UR4L - Hero - Dutch Urban Crew English
Donderdag 30/06/2011, 14:51

Dat is wel mooi gedaan!
Wel oppassen dat er niet teveel dezelfde kaarten worden verspreid, anders gaan ze zakken in waarde !
4/18
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Donderdag 30/06/2011, 15:06

Als ik mijn mening mag geven, ik vind dit zo slecht en ik vind er geen goede techniek in.
Dan nog liever een pack van ''full deck'' Dan deze.
5/18
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Donderdag 30/06/2011, 15:38

Buitenkant van de pack is alsof er een personage van 10 000 inzit;
maar de binnekant bevat niet veel geld !
60 credits is veel ; voor 9 personages + er staat niet bij * minsten 1 zeldzame gegarandeerd*
nieuw : max level personages
6/18
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Donderdag 30/06/2011, 15:55

Beetje onzin
7/18
Sataana - Hero English
Donderdag 30/06/2011, 16:24

Zijn ze nuttig?
8/18
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 30/06/2011, 17:22

Niet echt heel nuttig. heb van alle preset decks al minstens de helft, en van de kaarten die ik nog mis zijn er zelden tussen boven de 500 clintz. Dit idee is vooral nuttig als je net begint en wel wat credits te bestenden hebt. Al heb je in dat geval na een paar dagen zowieso wel genoeg kaarten om een goed deck op te zetten.

Ik blijf erbij om gewoon full deck packs te kopen. kosten minder credits en zelfs als je pech hebt is de waarde in clintz toch al snell minstens 2 keer zo hoog als deze preset packs
9/18
DUC lelina2 - Legend English
Donderdag 30/06/2011, 18:34

Slecht plan, niet goed voor de marktwaarde en zo kan iedereen een deck bij elkaar 'kopen'
10/18
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 30/06/2011, 19:15

Deze Decks lijken me vooral handig voor mensen die nog niet zo heel lang UR spelen en nog geen heel grote verzameling hebben. Je krijgt Dan wel direct een deck waar je iets mee kunt.
FireHorse, voor je zo'n thema-deck koopt, kun je op details van het deck klikken (onder elk thema-deck). Je ziet Dan precies welke kaarten erin zitten (Dan sta je niet voor verrassingen) en er zit een beschrijving bij wat voor soort deck je kunt bouwen en voor welke spelmodus je het kunt gebruiken. Ook weer: vooral handig voor mensen die nog niet zo lang meespelen, want anders heb je veel kaarten al (denk ik) en Dan weet je ook wel hoe je een goed deck bouwt.
Just give it a try... en laat Dan even weten hier wat je ervaringen zijn!

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals