wednesday 15/04/2009

Both are 0xp and are on the market at the moment around 80k.
pm me if you want to negotiate price. looking for the cash.
ps will be away for a few hours from 630pm gmt so contact me quick if you don't want to miss out!
thanks.

Buying Mona for 5.5k-5.9k
if you agree with this price range please send it to me in my private sales. Thank you

1 left

im looking for nahi cr+ a award cr

Mod/admin, this can be close plz, got what i needed, thx

Im buying vholt with 70k its good price i think so please if you have hive PM or post here .

thanks mods smiley .

Close please i did buy it from the market

Lol. this is really old.
close pleasesmiley

1 messages

I have katan now

close plz.

I'm interested in Scotty and Chill too.

The title say it kindly ps thx

Im ready 2 giv 8k for a graks
smileysmileysmileyu wanna deal ? den pm me smiley smiley smiley

I'll throw in a Lulabee + 800 clintz.

Dont want vickie cr
she is elo banned

I want valdimir and uranus i wouldsmileysmileysmiley buy them both for 900 clintz someone make a private sell or pm me if you want to start some bissness. thank you smiley

Yeah, he works great at lvl 4 in elo and frees up space for another.

Check your inbox, please smiley

Create a subject